Kötött pálya

vasút, városi közlekedés, út, térkép, utazás - erminavet (Tevan Imre)

Magyar vasút ma

1 város, 1 villamos

Utazás Transzibériába

MD, a mi motorvonatunk

Vasutasok dolgoznak

Friss topikok

Naptár

június 2017
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

2008.01.14. 08:00 erminavet

Ma délutánig zárul le a pótvizsgálat a hófrászról

Ezt a közleményt kaptam:

A MÁV Zrt. vezérigazgatója január 11-én, pénteken megkapta a január 2-i menetrendváltozás ügyében lefolytatott szakmai vizsgálatának jegyzőkönyvét, amelynek a személyi felelősségre vonatkozó megállapításai alapján több fegyelmi eljárást kezdeményezett. Egyúttal – a további személyes felelősség megállapítása céljából – pótlólagos vizsgálatot rendelt el, amelynek hétfő délutánig kell lezárulnia. Heinczinger István felkérte a MÁV Start Zrt. vezetését, hogy a leányvállalat is folytassa le a szükséges fegyelmi eljárásokat a szakmai vizsgálat alapján.

A vizsgálat alapján a MÁV Zrt. visszautasít minden olyan állítást, amely azt sugalmazza, hogy a vasúttársaságok között nem történt meg a felelősség és hatáskörök szétválasztása, nem kielégítő a belső utasítási rendszer a két vállalaton belül. Éppen a rendezett feltételrendszer tette lehetővé, hogy a lefolytatott szakmai vizsgálat hatékonyan tárta fel, milyen személyes mulasztások idézték elő a január 2-i helyzet kialakulását.

MÁV ZRt. – Kommunikációs Igazgatóság

1 komment

Címkék: karrier vasút ütemes menetrend városi közlekedés másodrész peage utastájékoztatás


A bejegyzés trackback címe:

http://kotottpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr81296511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

továbbra sem értem... 2008.01.14. 09:39:23

Hogy lehet páratatlan ez a vizsgálat, ha azt az a nagyfőnök rendeli el, aki ugyanúgy nyakig benne van az egészben?
A Startnál ki végzi a "szakmai" vizsgálatot? Nyilván MNÁ, aki nem lesz hülye saját magát hibásnak beállítani...
Így ismét adtunk a végterméknek egy újabb pofont.
A Vasúti Hivatal által (mint "független" szerv) végzett vizsgálatnak mi az eredménye?