Kötött pálya

vasút, városi közlekedés, út, térkép, utazás - erminavet (Tevan Imre)

Magyar vasút ma

1 város, 1 villamos

Utazás Transzibériába

MD, a mi motorvonatunk

Vasutasok dolgoznak

Friss topikok

Naptár

február 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28

2008.02.09. 15:00 erminavet

Egy rossz pont a BKV-nak

 

Jenő, akiről már hallottunk, azóta boldog apa, ezúttal a csarnokba igyekezett, úgyhogy jöjjön most a pont után egy rossz a BKV-nak.

Több utastársammal már egy ideje várakoztunk a Deák téren a villamospótló megállójában. 149-es buszra vártunk és nagy örömmel vettem észre, hogy hétközben 249-es jelzésű buszok is mennek a Fővám tér felé, pontosabban az utóbbi csak addig, és így 5 percenként lehetne buszra szállni.

 

Negyedóra várakozás után gondoltam, megkérdezem, hogy van-e valami baj, mert akkor más utat, mondjuk metrót választok a nagycsarnok felé. Odamentem a sofőrok melegedőjéhez, ami szerintem egy ilyen forgalmas helyen minimum utastájékoztató is kéne, hogy legyen. Egy alacsony bajszos fickóval beszéltem, ő teljesen másik irányba mutatott, hogy ott áll bent a busz. Először nem is értettem, mert a 4/16-os busz megállóján kívül még három 149-es busz vesztegelt a Deák téren. Mondtam, hogy oké, ez így rendben is van, de miért nem jön több mint negyed órája, amikor hála az új 249-esnek, ötpercenként kéne, hogy legyen busz.

Erre ő azt mondta, hogy mi a f@szt csináljon, erre én, hogy utastájékoztasson, és ne így beszeljen velem, erre meg cifrázott valamit, és becsapta a melegedő ajtaját, még dúlt-fúlt és legyintgetett nekem. Természetesen az esetről a BKV ügyfélszolgálatán panaszt tettem, amit minden ilyen esetben meg fogok tenni, mert a vonal másik végén a világ legkedvesebb diszpécserei kérnek elnézést bárdolatlan kollégáik nevében. Javaslom mindenkinek.

 

23 komment · 2 trackback

Címkék: ütemes menetrend városi közlekedés peage utastájékoztatás utaspanasz


A bejegyzés trackback címe:

http://kotottpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr66332341

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: web 2018.01.12. 13:32:44

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Trackback: web 2018.01.12. 13:32:09

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.02.09. 16:27:23

Mit javasolsz? Az érdeklődést? Várakozást? ;)
A panasztevést???
Attól még nem indul a busz előbb.
Sajnos.

csandi 2008.02.09. 17:08:34

Február 8-án volt szerencsém nekem is egy bunkó buszsofőrhöz! A barátnőmmel a 86-os buszon utaztunk, az első ajtónál. Megnyomtuk a Batthány téren az leszállást jelző gombot, de megálláskor a sofőr nem nyitotta ki, annak ellenére sem, hogy tele volt a megálló és legalább 10 ember ahhoz az ajtóhoz sorakozott. Tudomásul vettük és elindultunk a középső ajtóhoz, mire a sofőr a mikrofonba bemondta: "jó reggelt hamarabb kell megnyomni!" Én hátranéztem, nem hittem a fülemnek, mire megint mondja: "ne nézzé" minősíthetetlen stílusban! Felháborító, sok embernek pedig nincs munkája! Megjegyzem, lehet, hogy tévesen tudom, de az első ajtót mindig ki szokták nyitni, mivel ha nics valakinek bérlete, ott lyukaszt, vagy vásárol jegyet! De biztos könnyebb volt neki bunkón a mikrofonba beszélni, mint egy kézmozdulattal egy gombot megnyomni!

Zsolt 2008.02.09. 17:10:19

Sajnos ilyen a szint (értelmi stb) erre akkor döbbentem rá, amikor a sofőr úgy olvasta a fülkében az újságot, hogy a lapon az ujjával követte a szöveget. Kb: 1 osztályos általános szint!!!

János · http://janoszen.hu 2008.02.09. 17:29:45

De legalább olvassa...

kukac 2008.02.09. 17:41:07

Ezeknél semmi sem számít, csak egy, ha úgy hagyod ott, hogy napokig ne tudjon felkelni.

cuidado llamas 2008.02.09. 17:56:25

egy rossz pont a 32347367645 mellé. nagy ügy!

gabest1 2008.02.09. 18:06:39

na már megint a bajúsz a hibás

Luui 2008.02.09. 18:25:32

Tudtommal a 86-os busz az valami újabb volvo busz, ha a megállóban áll és akkor nyomja meg valaki a gombot belülről vagy kivülről, akkor annak nyílnia kell. Egyébként meg ilyen beszólásér mást már begborítottak volna az utcán.

v0m1t 2008.02.09. 20:00:25

"Természetesen az esetről a BKV ügyfélszolgálatán panaszt tettem"

mekkora egy hisztis ribanc vagy, fiam :/

kama3 2008.02.09. 20:02:34

86 oson van minden ajtónál kívül belül vésznyitó. ez azért jó a sofőrnek, mert A/4 et is írogathat a műszakvezetőnek, aztán legközelebb meggondolja kinek mit szóljon be.

hdani 2008.02.09. 20:04:48

Kedves csandi! Amennyiben a Volvo buszon elfelejtettél jelezni, és csak akkor nyomod meg a gombot, amikor a többi ajtó már nyitva van, az ajtó nem fog kinyílni, kivéve, ha az ajtó szélén lévő gombot nyomod meg.

dr. Oláh Péter Balázs (törölt) · http://www.bkv.hu 2008.02.09. 20:06:39

Sajnos sok probléma van ezen vonal járművezetőivel. Sajnos a folyamatos felügyelet, ahogy írod, mint utastájékoztatási pont nem lehetséges, pedig csak ez segíteni. Sajnos oylan technikai rendszer sincs, amivel automatice értesülni lehetne arról, ha gond van. A diszpécserek a járművezetők bejelentéseire vannak utalva. Mindenesetre vannak térfigyelő kamerák és a diszpécserek leterheltségük függvényében erre is ránéznek, de sajnos folyamatosan figyelhetnék kb. 30 kamerát, ahol van vá., de erre sincs kapacitás.

Darth Revan 2008.02.09. 20:39:16

Gyertek Dublinba es azutan majd ertekelitek a magyar buszsoforoket.

Nem tudom, hogy felveteli kovetelmeny-e, vagy specialis kepzesen esnek at ezek a szerencsetlenek, de a dublini buszsofornel kocsogebb fajtaval meg nem talalkoztam.

Tyrael 2008.02.09. 20:44:03

A 86os busz (es a 103as meg a 7-es, 73as) ugy mukodik, hogy van a kapaszkodon leszallasjelzo, ha azon jelzel meg megallo elott, akkor nyilik az ajto, de ha mar bent all a megalloban, akkor hiaba nyomkodod, nem fog kinyilni az ajto.
erre lenne megoldas, hogy az ajto mindket oldalan van 1 stop gomb, amire az van kiirva, hogy a megalloban csak ezzel nyithato az ajto.
mint mar tobbszor volt szeremcsem tapasztalni, az sajnos csak dekoracios szerepet tolt be.
ha mar bent all a busz a megalloban nem tudod kinyitni belulrol az ajtot, csak abban bizhatsz, hogy a sofor manualisan nyit(nem szokott, illetve az utasteret alltalaban nem is figyeli).


Tyrael

dr. Oláh Péter Balázs (törölt) · http://www.bkv.hu 2008.02.09. 20:47:37

Komolyabb szűrés kellene a járművezetőknél, a PÁV személyiségtesztje önmagában nem elég szerintem (már ahol az is, ha kell).

Utálom a BKV figyelőt 2008.02.09. 20:54:29

Csandi: Most már okosabb lettél.Páran leírták hogy hogyan is működik a dolog.
"Leszállási szándékát kérjük idejében jelezze" tudod van még ilyen tájékoztató matrica ha lenem tépték.

Csé 2008.02.09. 21:06:58

Baszus. Megyek a 168-as buszhoz. A járgány bent áll. Gondoltam rohanok.
De mikor felérek csak álldogál. Eltelik 5 prc, mögé érkezik a következő busz. Dudál neki, a balfék nyitott ajtókkal elindul, de csak a megállóba engedi be a követő buszt. Egy perc tökölődés, majd a követő busz kielőz, s elhúz mellettünk. Én előre megyek okoskához, hogy miért nem szól, hogy ő nem megy. Majd ordibálok vele. Miután súlyos testi fenyegetéssel rábírom, azt mondja: 5 perc múlva indul. Menetrend szerint. Nem vertem meg. Qrva BKV.

ittélni 2008.02.09. 21:23:18

Bezony, lehet "időben jelezni", lehet nem felháborodni ha a gördülékeny belvárosi gépjárműforgalomban napi nyolc órát lebzselő, kiváló minőségű és jól szervezett járatokat vezetgető, bizonyára magánemberként is problémamentes (mint bármelyikünk) BKV buszsofőr morcossan szól vissza, meg is lehet talán érteni, hogy 1, 10, 100 éves politikai és történelmi viszonyban bizony szétbaszott ország minden egyes tagja teljesítőképességében elüt egy amerikaifilmes, vagy nyugateurópai átlagpolgártól, mert ugye kis társadalmunk egy organizmus, és a kis szar (pl:egyének szintje) meg a nagy szar (pl:közigazgatás szintje) egyazon folyamat eredménye, és ezt megértve rá lehet jönni, hogy bármilyen, nehezen működö rész-rendszer (j.e. BKV) megjavításának legapróbb kísérlete is NEHÉZ LESZ, mert nem viccből megy rosszul, nem szemétségből bunkó a bunkó (ugyanazért bunkó amiért valaki léptennyomon panaszt tesz: így vezeti le a folyamatos, külvilággal kapcsolatos konfliktusainak feszültségét, sértettségét, etc.), hanem azért mert az emberek kifogytak a belső jóságból, amitől kedvesek, megértőek, empatikusak tudnak lenni. Fel lehet fogni, hogy függetlenül a múlt kettős hagyatékaitól érdemes megpróbálni együttműködni, ÉS NEKI LEHET MENNI ÚGY IS ENNEK A NAGY MAGYAR EGYÜTTÉLÉSNEK, HOGY NEHÉZ LESZ, DE ÉRDEMES. mást egyszerűen nem érdemes csinálni.

ZBR 2008.02.10. 00:34:42

ittélni 2008.02.09. 21:23:18 >>> Végigolvastalak, sok igazság van benne.
csandi 2008.02.09. 17:08:34 >>> Te vagy felháborodva? Legalább ne reklámozd ennyire a hülyeségedet!


Poszthoz:
Nos, az említett végállomáson nem csak BKV-sok melegednek, hanem VT-Transmannosok is (47-49V). Könnyen lehet, hogy ő volt a bunkó. De az is lehet, hogy a kedves panaszos. Mondjuk esetleg nem köszönt, számonkérően sipítozott, hogy most neki legyen ott busz, esetleg fölényesen "AZ ISTENY"-ként állította be magát és szerencsétlen (épp rövidke pihenőidejét töltő sofőrt vegzálta, aki nem utastájékoztatni van ott).

Amúgy soha nem értem azokat, akik a kettes pótlása miatt balhéznak! Aki járt már ott, tudja, hogy mennyire szét lett bombázva az egész környék. Ezek után, mit vár? Menetrend szerint jön szépen 5 percenként a busz, stb. NE! Keressen másik eljutást, jobban jár!

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2008.02.10. 16:12:17

ZBR:
Már bocs, de nem kötelezhető az utas, hogy mindennek járjon utánna, ill. azt sem hinném, hogy neki kell köszönni, mert ő nem alkalmazott, hanem egy olyan személy, aki fizet a szolgáltatásért.
Nem seggnyalásról írok én itt (másik véglet), hanem arról, hogy ha van egy menetrend, akkor azt minél jobban be kéne tartani, de ha nem pár perces eltérés van a menetrendtől, akkor illene tájékoztatni az utasokat, hogy miért is történt ez, bár itt, a végállomásról van szó, ahol több busz is áll egymás mögött, vagyis a menetrend tartható lett volna (szó sem volt műszaki hibás buszról).
Végtére csak annyit, hogy el lehet figyelmesebben olvasni bejegyzést, mert egy szó sem esett a BKV buszvezetőkről, csak a BKV-ról, mert ő kötötte meg a szerződést a Nográd Volánnal, és nem az utas tette meg, vagyis jó helyre panaszkodott, csak az a gond, hogy szinte semmit sem ér el ezzel, mert még a munkáját rosszúl végző BKV dolgozótól kap panaszt a cég, akkor sem vál meg tőle, pedig jó lenne, ha ő tőle megvonnák a fizetést, és az kapjon, aki minél jobban teljesít az utasok (mint "csoport") szemszögéből.

ZBR 2008.02.14. 00:11:51

Fizet és lehet bunkó?
Nem ebben az országban él? Ne haragudj, de attól, hogy fizet, tájékozódnia kell! Sajnos enélkül nem megy a tömegközlekedés, sehogyan sem!
Be kéne, be kéne, szerinted a BKV-nál mire nézik a napot?! Igyekeznek betartani a menetrendet, de szerinted a Fővám téren lévő őskáoszban ez hogy sikerülhet? Így!
Azért mert több busz áll a végállomáson, még nem lesz tartható a menetrend! A műszaki pihenő, ill. az az aprócska tény, hogy nem azonos vonal buszairól van szó, talán módosít a helyzeten...

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2008.02.16. 17:49:25

Érdekes módon, én úgy veszem észre, ebben az országban, hogy mindenhol, ahol fizetnek egy szolgáltatásért, vagy egy termékért, ott mindig akadnak bunkók, de azokat is normálisan kell kezelni - ennek olykor van pozítiv hatása is, a végén, - a bunkó módon közeledő ember - még meg is köszöni.
A tájékozódással én egyetértek, de hozzá tájékoztatni is kéne az embereket, és nehogymár egy - két - szolgáltatásért fizető - ember menjen utánna érdeklődni, ha egyszerűen ki lehet szólni az embereknek, hogy miért is nem indul el a busz. Érdekes módon, találkoztam olyan buszvezetőkkel, akik tájékoztatták is az embereket, hogy ez a busz, nem indul, és sajnos nincs rá remény, hogy a következő 2 - 3 buszjárat is elinduljon. Ez konkrétan egy nyár este történt, Újpest Városkapuban, a 122 Gy végállomásán (akkor még híre sem vol annak, hogy a Volánbuszok járatainak egy része onnan is indul). Lehet, hogy akkor én voltam süket, de nem hallottam egy utastól sem, aki lehordta volna a buszvezetőket.
Ugyancsak 122 Gy: itt azt nem értem, hogy a Tímár utcánál, a 96 Gy mögött áll meg (ajtókat is kinyitja), és szinte egyszerre indul, akkor miért nem tudja beelőzni, ha a Váci úton csak az az egyetlenegy megállója van neki. Persze ezt már láttam továbbcifrázva, mikor a 96 Gy járat buszai előzték meg a 122 Gy-t. Egy szót sem lehetett hallani, hogy műszaki hibás a busz, bár akkor még megoldást is jelente az, hogy a Tímár utcai megállóban, a 96 Gy/104-re várjanak az utasok, ha azzal sokkal hamarabb érkeznének a metróhoz (bár akkor a "heringdoboz-effektus" még inkább érzdőni fog a buszon).
Persze a műszaki hibás buszról annyit, hogy az egyik Alfa Localo ajtajával probléma volt, de a vezető közölte is az utasokkal, ahogyan csak tudta (persze csak szóban, a hangosbemondón át, mert nem volt nála semmi papír + ragasztószalag). Ekkor sem hallottam k*rva anyazást, a buszvezetőre. Oké, ez Nográd Volán alvállalkozója, és 30-as vonalon történt, amit BKV is üzemeltet, bár ott, érdekes módon, az IK 260-as buszokkal tudják tartani a menetrendet, az újabb buszok rendszerint késnek, hiába ugyanakkora a forgalom.
Én erre értettem, bár a fentebb említett őskászról is szólni kéne, mert nem minden utasnak van napi rutinja benne, bár ahogy látom, akkor jobban járnának, ha a Deáktól metróznak, a Kálvin térre, és onnan szépen elgyalogolnak a Fővám térre.

kinnfentes 2008.02.25. 11:45:16

Melegedj velem! Hatalmas orgiák az oldalamon!