Kötött pálya

vasút, városi közlekedés, út, térkép, utazás - erminavet (Tevan Imre)

Magyar vasút ma

1 város, 1 villamos

Utazás Transzibériába

MD, a mi motorvonatunk

Vasutasok dolgoznak

Friss topikok

Naptár

szeptember 2017
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

2008.10.29. 05:00 erminavet

Mobilmentes vagonok és más könnyedebb hírek

MTI/ANSA

Térerőnyelő anyaggal bevont vasúti kocsik üzembe helyezéséről döntött a C2C brit vasúttársaság, hogy megóvja utasai nyugalmát a mobiltelefonok zajától.

E társaság üzemelteti a vasutat a londoni Liverpool Street és Essex grófság közötti forgalmas szakaszon. A vonalon elsősorban ingázók utaznak, akiknek fokozottabb szükségük van a pihenésre. Az ő nyugalmuk érdekében minden egyes szerelvényen üzembe helyeznek egy mesterségesen leárnyékolt vagont.

Már eddig is voltak "csengésmentes" vasúti kocsik a szigetországban, de ez csupán azt jelentette, hogy ezekben felszólították az utasokat telefonjuk kikapcsolására, vagy elnémítására. Az új ötlet azonban máris nagy tetszést aratott az utasok körében, akik gyakran panaszkodnak a zajártalomra.

"Tudjuk, hogy sok utas kedveli a csengésmentes kocsikat, de azt is tudjuk, hogy nehéz a szabályokat betartatni. Éppen ezért döntöttünk a kocsik leszigetelése mellett" - nyilatkozta a C2C szóvivője az Evening Standard című brit napilapnak.

A könnyedebb hír után két még könnyedebb kötött pályás hír az Index bulvárrovatából:

Sieg Heil! - köszönt a villamosvezető

A vonat vécéjébe szorult egy ember karja

Szólj hozzá!

Címkék: index telefon politika franciaország ausztria karrier vasút villamos egyesült királyság városi közlekedés nagysebességű


A bejegyzés trackback címe:

http://kotottpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr8737847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.