Kötött pálya

vasút, városi közlekedés, út, térkép, utazás - erminavet (Tevan Imre)

Magyar vasút ma

1 város, 1 villamos

Utazás Transzibériába

MD, a mi motorvonatunk

Vasutasok dolgoznak

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2008.12.25. 23:00 erminavet

Nem indult a vonat, mert nem jött rá mozdonyvezető, kalauz - Visszásságok vasutunk világából 25.

Az ügyfélszolgálat se tudta, miért mondták le a vonatot.

Az alábbi beszámolót bz336 nick írta az Index Fórum több topikjában:

Ma Dec. 24., szombati menetrend van.

Ezzel szemben reggel negatív meglepetést hozott a Jézuska az Esztergom-Almásfüzítő vonal utasaira.

A szombati napon közlekedő 32919/32910 es vonatpár szombat ellenére nem jött.˙[A szerelvény hétfőtől szombatig közlekedik, először 3:34-kor indul Komáromból, 5:09-kor ér Esztergomba, Onnan 5:17-kor indul vissza, 6:26-ra ér Almásfüzitőre. – ti.]

Várták, utazni akartak vele, munkába menni.

A MÁV Direkt azt mondta:

"Ma ünnepnap menetrend van."

Később javította magát, h. szombati.

Kérésemre, h. akkor miért nincs vonat, azt válaszolta, hogy nem tudja !!!

Megkérdezte Komáromot, ő azt mondta, mert lemondták???

Szomati meghirdetett vonatot csak úgy lemondani???

Utánajártam!

A MÁV Start és Trakció nem vezényelt rá embert!!!! [A MÁV személyszállító leányvállalata foglalkoztatja a jegyvizsgálókat, a mozdonyos leánycég a mozdonyvezetőket.]

Boldog karácsonyt kedves utasaink , és kellemes utazást!!!

Nem kell ide sztrájk , anélkül sincs vonat!!!!

Visszásságok vasutunk világából - sorozatunk korábbi részei:
1. Tönkretették a magyar vasutat
2. Kétszer annyi utas lett, ritkították a vonatokat
3. Ajkáról ki se fogy az úúúútas
4. Kisiskolás megoldás
5. A menetrend intelligens, de aki eldönti, hogy mi kerül bele
6. Hogyan vizeljünk a vonaton?
7. Bezárt a cálli resti
8. Az ütemes menetrend a parlamentben
9. Puch államtitkár szerint vonat helyett utazzunk busszal
10. Rúgják ki a fölösleges vasutasokat! Most!
11. A MÁV Start nem tudja, miért áll meg a gyorsvonat Csajágon
12. Utasok nélkül futó IC-szerelvénnyel spórol a MÁV
13. Lassabb, zsúfoltabb, kevesebb reggeli vonat jön hétfőtől Székesfehérvárról
14. Az SZDSZ-nek sem tetszik az új menetrend
15. A károkozók okoznak, a hárítók nem hárítanak
16. Ahol hajnali fél 6 után nincs vonat
17. Van, nincs, vagy volt az új menetrend?
18. Elvira nem tudja, hogy mégis megállnak a debreceni IC-k Püspökladányban
19. Miért titkos a közvetlen Miskolc–Pécs-IC?
20. Miért támogatja a Fidesz Gaskóékat?
21. Hiányos, hibás menetrendek a neten
22. Veresiek, vigyázzatok, reggel se lesz meg minden vonatotok!
23. A kiiktatott vonatok helyett utasok nélkül mennek a szerelvények a 71-es vonalon, ez a spórolás a MÁV Startnál
24. Szenteste bezzeg rendületlenül járnak az üres elővárosi vonatok

19 komment

Címkék: r sztrájk vasút városi közlekedés peage utastájékoztatás mellékvonal utaspanasz dunakanyar közép dunántúl vvv vvv panasz


A bejegyzés trackback címe:

https://kotottpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr41842227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2008.12.26. 10:04:41

Azt hiszem erre már nem lehet mit mondani. Picsán kellene rugni azt aki lemondta. Ezeknél senki nem felel semmiért, itt bármit meg lehet csinálni?

(tudtad.blog.hu)

Marci464 2008.12.26. 10:37:16

Hát ez télleg szopatás!!! Ilyenhez van egyáltalán joguk?? Menetrendben meghirdetett vonatot csakúgy lemondani?? Amire az utasok várnak?? Szemétség! Meg mi az hogy komárom és esztergom között az út 1óra 35perc azért ez se semmi a MÁV-tól, főleg hogy mindkét váraos egy megyében van van méghozzá elég kicsiben!!

nav 2008.12.26. 10:37:37

Lehet, hogy titokban megvette a mávot a Szerencsejáték Zrt. Megveszed a kaparós jegyet és kaparsz: megy, nem megy vagy késik.

saribe 2008.12.26. 11:05:07

De a privatizációs bevételből a részesedés kellene.
Adnék én nekik, de a felhalmozott adósságot is felosztanám közöttük.

suttogó 2008.12.26. 11:52:00

Emberek! Nekem már nem megy a "vasút" téma, unom, járjunk gyalog.
Természetesen a konkrét elszenvedőkkel érzek.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.12.26. 12:13:08

Tudtad? · tudtad.blog.hu 2008.12.26. 10:04:41 :

Ha nem tűnt volna fel: igen, ebben az országban mindent meg lehet csinálni, itt minden jogszerű, itt senkit nem ítélnek el, aki bűnös (ártatlanokat annál gyakrabban), és soha nem az ül egy meghatározó pozícióban, aki a legalkalmasabb lenne, sőt, gyakran a legalkalmatlanabb ül ott.
És tuti, hogy a jelen esemény felelőse sem lesz meg, vagy valami helótát rúgnak seggbe, aki végképp nem tehet semmiről.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2008.12.26. 12:54:01

éppen ezért én pont leszarom, hogy éjfélig dolgoztatják a szaros vasutasokat szentestén.

saribe: ebben teljesen igazad van :)

Mylady 2008.12.26. 15:41:48

Nekem is kalandos volt a vonatozás 24-én. Nálunk az volt a gond, hogy nem megfelelő kocsikat állítottak be, ezért indulás után két perccel félreállítottak minket, majd félóra ácsorgás után visszahúztak minket a Keletibe, átszállítottak másik szerelvényre és 1 óra késéssel indultunk el.
A csatlakozásokról természetesen mindenki lemaradt. Én is.
A vasutasok így kívántak nekünk boldog karácsonyt.
Éljen a MÁV!

fehérfarkas 2008.12.26. 15:58:43

mindenki a vasutasokat szidja, ésközben el sem olvassa a cikk legfontosabb részét:
"A MÁV Start és Trakció nem vezényelt rá embert!!!! [A MÁV személyszállító leányvállalata foglalkoztatja a jegyvizsgálókat, a mzdonyos leánycég a mozdonyvezetőket.]"

egy másik posztban már leírtam a saját tapasztalatomat a kiszervezésekkel kapcsolatban, ahol az ügyeletes tisztnek nincs hatásköre a peronőrre, a jegykezelőre, és a biztonságiakra, mert egyik sem máv-start alkalmazott
itt is ugyanezt látom:
van a vonat amelyik a máv-starté, és van a kaller ameyik x cég alkalmazottja, a mozdonyvezető, amelyik y cégé
az a személy (vagy cég) pedig hiányzik, amelyik az egészet összekoordinálna és a felelősséget/számonkérhetőséget felvállalná

mondván úgyis minek? majd a zemberek a mezei vasutasokat szidják - a fejesek pedig tovább szedik ki az állami pénzeket a vasútból és röhögnek rajtunk

debilgyik (törölt) 2008.12.26. 18:06:58

hehe :-) valamikor réges-régen dolgoztam két hetet a vasútbiztonságnál, három hónappal (!) később felhívott az ügyeletes, hogy miért nem mentem be aznap délután dolgozni és kapkodjam magam, mert irgum-burgum, mondom neki, hogy már három hónapja kiléptem :-)

szóval lehet, hogy a masiniszta már rég kilépett.

T2006 2008.12.26. 18:23:17

@fehérfarkas: Persze de a cégek mögött "mezei" vasutasok vannak, akik ebben az esetben csúnyán elbasztak valamit! (meg máskor is) Nem csak akkor kell a! vasutasról beszélni, amikor szegény a megélhetéséért sztrájkol. Ha hiba történik a legegyszerűbb az arctalan céget szidni, de nem a "vállalat" rontotta el, hanem valamelyik dolgozója! És ebben az esetben mindegy melyik cégnek dolgozott a vasutas, minden! dolgozónak kellene a 250ezer

FPéter 2008.12.26. 18:53:17

Lassan tényleg kezdem azt gondolni, hogy a Gaskót meg a hozzá hasonló mávos vízfej alkotó népséget tényleg valamilyen kőgazdag magánbefektető pénzeli. Először szétverik az egész vasutat, hogy senki ne akarjon rajta utazni, utána potom pénzért kiprivatizálják maguknak, kirugják a díszes társaság 2/3-át (első pozitív lépés), és - remélhetőleg - csinálnak egy normális, hatékony és profitot termelő vasutat. Aztán lehet, hogy jó magyar módra csak a szétverésig jutunk el.....

surayana 2008.12.26. 19:42:18

Nem igaz, hogy Gaskó államtitkár lesz a fidesznél. Vasútasok mondják, hogy szétszervezik a MÁVot és a legtöbb pénzt hozó cég elnök vezérigazgató teljhatalmú hótbiztosa lesz. Nem kell Kaya Ibrahim, meg Ezüsthajó kft. Lesz helyette Gaskó Pista. És majd dől a lé egy bizonyos helyre. Gaskó hűséges pártkatona. Teszi, amit mondanak.

voice 2008.12.26. 21:31:02

off: tud valaki segíteni abban, hogy holnap (2008-12-27) délelőtt a komárom - győr vonalon mikor mennek a desirok? még nem ültem rajta, ki szeretném próbálni, de a MÁV infó balfasz és nem tudják megmondani.

veny 2008.12.27. 22:03:16

Tipikusan olyan esetnek tűnik, aminek percek alatt meglelhető, egyértelmű személyi felelőse(i) van(nak).

A kérdés az, hogy ez a pár perc rá lesz-e szánva. Szerintetek? :)

Higany 2008.12.28. 08:56:14

Azért az is jó, hogy volt egyszer a MÁV, most is ugyanaz a rothadó tetem, de már más leányvállalathoz tartozik a sín, másikhoz a vonat, egy harmadikhoz a mozdonyvezető, a negyedikhez a kaller, stb. Észszerüsítés, persze. Kell a "munkahely" a haveroknak az ilyen-olyan igazgatótanácsokban meg felügyelőbizottságokban...

Koller Andor 2008.12.29. 14:58:00

Imre!

Rutthin olvtárs hsz-t e témában, nem kellene már ide belinkelni?

erminavet · http://kotottpalya.blog.hu/ 2008.12.29. 17:35:59

@Koller Andor:

Sajnos nem olvastam, és sajnos te sem küldted el, sőt még a topikot sem jelölted meg. Ha időm lesz, megkeresem.

ti
süti beállítások módosítása