Mivel az egységes, Budapest határain belül vonatra és távolsági buszra is érvényes bérletet (jövőre csak ilyen lesz) az eredeti közlésekkel szemben mégsem úgy vezetik be, hogy ez ne jelentsen semmilyen külön áremelkedést, az eredeti javaslatban szereplő 7,9%-os átlagos tarifanövekedés (az összes jegyre, bérletre) sem annyi lesz, derül ki a fővárosi előterjesztésből. Hanem 8,8 százalék.
Jövőre nem 8900, hanem 9000 forint lesz a havibérlet (idén: 8250), 27 ezer a száznapos (idén nincs ilyen.) A tanuló/nyugdíjas havi bérlet 3550 forintba kerül majd (3250 helyett). A kétheti bérlet 5950 (5300) Ft lesz.
A vonaljegy 270 helyett 290 forintba, a metrószakaszjegy 220 helyett 240 forintba kerül majd. A napijegy olcsóbb lesz, 1550 helyett 1500 forint.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bobby 2008.12.05. 12:50:08
csődölnél már be végre a megsemmisülésig.
intelduo 2008.12.05. 12:57:23
Felőlem mindenki ott lakik, ahol akar. Belehet jönni várásolni,tanulni, dolgozni, de a kocsidat hagyd kint. És jössz tömegközlekedve, amivel akarsz, de ne az én bérletáramból. megáll az eszem.
kötözködő 2008.12.05. 12:59:09
index.hu/politika/belfold/budapest/lux994/
Bobby 2008.12.05. 13:01:28
Ja, ez a legviccesebb. szarházi banda
Kixx 2008.12.05. 13:03:40
Nem tudom van-e még valakinek kérdése?
(5-en vagyunk, 2 felnőtt + 1 bérletes gyerek + 2 kisebb = 21550 Ft. = 80 liter benzin = 1140 km.)
Darth Revan 2008.12.05. 13:05:27
tompus 2008.12.05. 13:07:45
grigorij (törölt) 2008.12.05. 13:09:50
Remélem ebből fussssa majd sok-sok debil ellenőrre is!
Januártól egészen biztos még magasabb szolgáltatást kapok a napi 2x4 megállónyi, 2x2 km távolságú, 2x290 forintos közlekedésemhez!
A benzin ára szépen esik, gyakorlatilag nekem már megéri autóval járnom!
Köszönjük!
CYR 2008.12.05. 13:20:21
Lexon 2008.12.05. 13:33:48
huhuhu 2008.12.05. 13:34:41
Kedves intelduo...
én meg a pestieket gyűlölöm. volánbusszal járok, havi 12ezerért...a sok hülye pesti meg megveszi a bksz bérletet, amiből minden fillér a bkv-hez megy, aztán a volánra száll fel...
ott meg én fizetem ki ezeknek a hülyéknek az utazását, mert lusta várni, arra, ami neki jár, a bkvra...
grigorij (törölt) 2008.12.05. 13:41:38
Számolj!
Hányan érkeznek vonattal és Volán busszal, illetve hányan vannak akik csak Budapesten élnek és utaznak???
Utóbbiak döntő többsége soha nem vesz igénybe említett járatokat!
Nem csak azért, mert nincs rá szüksége, hanem azért, mert a budapestiek 90%-nál nem jár vonat!!! Nem kell neki az Astoriától a Deákig Volán járatra várnia!
Érted?
Tehát, aki bejár, fizessen, aki nem jár ki az meg ne!
Majd ha én elmegyek, mondjuk Vácra, akkor kifizetek a vonatjegy vagy a Volán jegy árát!
De velem ne fizettessék meg a Te bejárásodat!
Főképp úgy ne, hogy napi pár kilóméterért annyit kell leperkálnom, mintha egész nap a várost járnám!
kiváncsi utazó 2008.12.05. 13:53:04
kotottpalya.blog.hu/2008/11/16/nem_is_lesz_jovore_dragabb_a_bkv_berlet_hanem_olcsobb_lesz
2.
index.hu/politika/belfold/budapest/hevtelenbkv0/
Hogy is van ez? Azért akarják drágábban adni, hogy lehessen használni a vonatot, de a HÉV-et meg eladják?
Zsolt 2008.12.05. 13:53:20
Vegyétek észre, minden évben van cirka 9-10 százalékos áremelés.
Eddig semmi "többletszolgáltatás" nem volt az emelés mellé, most van. Igaz, ezt a BKV utasainak 99,9%-a a büdös életben nem fogja kihasználni, de így ezt jobban tudják kommunikálni. Ez van, mindenki vegyen most olcsón 20 csomag gyűjtőjegyet.
ticsung 2008.12.05. 13:53:47
És még csodálkoznak, hogy annyian bliccelnek... Ha nem fizetné ki a cég, én is bliccelnék, és az ellenőr szemébe röhögnék.
bowen 2008.12.05. 13:54:55
Nem egymás nyakának kéne ugrani.
Nem az utasok a hibásak, hanem a Bkv.
Többféle bérletet kellene bevezetni, az igényeknek megfelelően.
Az üzemanyag árának csökkenése ellenére nem emelniük kéne, hanem csökkenteni az árakat, biztos többen vennének jegyet, bérletet, stb.
Arról nem is beszélve, hogy a mostani utaslétszámot is nehezen szolgálják ki. Mi lenne, ha az autósok fele váltana tömegre, szerintem ott halna meg a Bkv.
Bliccelők előre.
Lalikiraly 2008.12.05. 13:56:44
Lalikiraly 2008.12.05. 14:03:12
Tehát ha mondjuk havi 9 helyett 4500 ért adná a bérletet kapásból kb dupla vagy tripla ennyien vennék meg. Ellenben az a baj, hogy a csúcs időszakban most is tömve van minden. Akkor mi lenne ha háromszor enyni ember zúdúlna a megállókba. Hát a 10 edik villamosra taln fel is férne az ember.
Bobby 2008.12.05. 14:03:29
hát ez az. bezzeg, ha 10 ft-ot emelkedik az ár jön az összes fuvaros, közlekedési "szolgáltató", hogy ezt nem bírjuk ki, árat kell emelnünk, ilyenkor meg hallgatnak. majmok
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.12.05. 14:08:49
bkvfigyelo.blog.hu/2008/11/18/velemenyem_az_egyesitett_berletrol
molnibalage 2008.12.05. 14:15:45
Én meg a bukó pestieket akiknek a közlekedési kultúrájuk nagy 0. Beáll a villamos és az ajtóban mélázik a delikvens, hogy akkor ő most hova is akar menni a villamoson belül. Az, hogy feltart vagy 30 embert nem baj...Ezért tart olyan sokáig beszállni.
Kiszállásnál szintén ez. Már szállnának fel az emberek mikor ráeszmél, hogy ő le akar szállni...
"Felőlem mindenki ott lakik, ahol akar. Belehet jönni várásolni,tanulni, dolgozni, de a kocsidat hagyd kint. És jössz tömegközlekedve, amivel akarsz, de ne az én bérletáramból. megáll az eszem"
Milyen te bérletáradat te szerencsétlen? Ha az agglomerációban lakók nem használnák a BKV-t még drágbább lenne. Mellesleg én kombináltan járok. Bátyus behoz az Etele térig és onnantól tömegközlekedek. Ez a leggyorsabb.
Rácz Dávid 2008.12.05. 14:22:45
A nagy semmire? Pontosabban a járatritkításokra, friss logóra, céges audikra, meg az évente végkielégített vezetőkre ( mert 1 évnél tovább 1ik se bírja).
És akkor még a a Bp-iekkel fizettetik meg a vonatokat is meg a volánt is? NOOOOOOOOORRRRRRMÁLIS?
Ezek után szerintem majd lesznek indexen olyan hírek hogy polgárok verték a bkv-ellenőröket és nem fordítva.
A következő ellenőrt akit látok leköpöm, vagy ha előttem megy kirúgom a bokáját a roha** qva anyját!
És én most még nyugodt szelíd és finom voltam.
Morg69 2008.12.05. 14:39:46
Akiből egy hír, egy írás a "gyűlölöm a másikat" mentalitást hozza ki, annak ideje meglátogatni keresni egy pszichológust :-P
Nem véletlen, hogy a "dögöljön meg a másik tehene is" csak nálunk létezik. Ha valahová el szeretnénk jutni, ezen túl kéne lépni. Amíg az emberek egymást marják, addig mások vidáman röhögnek a markukba.
Grat mindenkinek.
satie 2008.12.05. 14:42:25
Tomi 2008.12.05. 14:43:59
Rácz Dávid 2008.12.05. 14:47:41
Morg69 2008.12.05. 14:54:54
Ahogy elnézem, ettől nem kell tartanom, amíg büszkék vagyunk arra, hogy bliccelünk.
Tomi 2008.12.05. 15:00:52
golem 2008.12.05. 15:08:11
Bobby 2008.12.05. 15:17:27
senki nem büszke rá, hogy bliccel.
ez egyfajta polgári engedetlenség azzal szemben, hogy a tetves bkv ( a monopolhelyzetét 200%-ig kihasználva) évről-évre szarabb szolgáltatást ad el évről évre jobban drágulva, mint kellene.
miért baj az, ha az ember szolgáltatást vár el, amiért fizet??? szerintem a bliccelők nagy része fizető utas volt egy darabid, amíg elege nem lett a romhalmaz buszokból, tömött metrókból és a csövik szagától a járműveken. megunták. ezért nem érdemes havi 9000-et fizetni, max havi 900-at!
tehát, ha ők elcsalják a szolgáltatást, az utas is elcsalhatja a jegy árát.
HatR 2008.12.05. 15:21:59
bowen 2008.12.05. 15:23:44
A probléma az, amit már sokan leírtak előttem is, nincs meg az ár/érték arány.
A jegyárakat emelik, de a járatok ritkulnak, a Bkv járművek egyre rosszabb állapotban vannak, télen megfagysz a buszon, nyáron megdöglesz a metrón, stb. A menetrendek összehangolás, már, ha törekszenek ilyenre, katasztrofális.
Tehát ehhez a minőséghez kellene igazítani az árakat is.
3000-4000-Ft bérletárat, például elfogadhatónak tartanák én is, természetesebben alacsonyabb jegy, gyűjtőjegy, stb árakkal.
Biztos, hogy nagyobb bevétele lenne a Bkv-nak a jegyárakból, ha csökkentenének.
A büntetést megemelném, mert, aki még a fenti összeget sem lenne hajlandó megfizetni, az megérdemli, hogy megbüntessék.
Feltéve persze, hogy be tudják hajtani a büntetést. O:)
HatR 2008.12.05. 15:24:35
Tomi 2008.12.05. 15:24:46
HatR 2008.12.05. 15:26:54
KL 2008.12.05. 15:31:55
Tomi 2008.12.05. 15:32:14
Bobby 2008.12.05. 15:32:46
Ez így van. De ennek a másik oldala is magától értetődő kéne legyen: ha fizetsz egy szolgáltatásért, akkor kapj is szolgáltatást a pénzedért!
De tényleg, ez a bks-s szar max a felét éri, mint amit elkérnek.
Bobby 2008.12.05. 15:35:19
és te mikor esetleg át akarod adni a helyedet valakinek előtte megkérdezed, hogy fizetett-e az illető? mert akkor egy nyugger papi-maminak se add át, mert mind ingyen furikázik
kiokev 2008.12.05. 15:44:31
Mert amikor kialakították akkor még az volt a cél hogy minél több munka helyet teremtsen..
Hiába kér pénzt a fővárostól az nem ad neki.
Az állam sem.
A MÁV nagyobb támogatást kap pedig a BKV több embert utaztat naponta.
Persze lehet szidni meg logni mert az menő...
Mert koszos mert elavult...
De ha nem lenne akkor mivel járnál dolgozni??? kocsival így se lehet nagyon megmozdulni BP-en.
Jobban káne támogatni az államnak és a fővárosnak.
Már fölszabdalták megcsonkitották (több telephelyét eladták). Koszos Büdös de müködik és vannak akik müködtetik...
Ha csöbe mennem és megvenné egy külföldi befektető akkor tényleg profit orientált monopolium lenne és min 20 ezrek lennének a bérlet árak.
Egyébként ami nekem nem tetszik az ellenőrök nincsenek optimalizálva rosszul vannak megszervezve.
VAgy a kiadták külsö cégnek hogy lehet bódéból jegyet árulni.... ott ül az eladó meg mellette áll egy bizti őr. ITt szerintem azért súlyos pézek mennek annak a cégnek akik a bódékat üzemeltetik.
Tomi 2008.12.05. 15:46:22
bowen 2008.12.05. 15:47:41
Ha jól muzsikál és javulnak a feltételek, akkor felőlem Jaguar is lehet a feneke alatt, de ha nem, akkor kapjon egyre kevesebbet.
Jó ötlet, lenne az is, amit már írtak előttem, járjon Bkv-al, és, ahogy egyre javul a helyzet, úgy ülhetne jobb autóba.
Mondjuk, a következő sorrendben: alapból Bkv, 10 % javulás: klíma nélküli Swift, 20% javulás: WagonR, 40% javulás: Passat, 80% javulás: A8, 100% javulás: nincs limit
Legyen már motivációja. O:)
Bobby 2008.12.05. 15:48:24
apukám/anyukám, előtted a lehetőség. az állam abból támogatja, amit te leadózol, szóval akkor hajrá! 300 bruttóból, adózz mondjuk 220-at és akkor többet lehet adni a BKV-nak!
"A Bkv nyomorúságos helyzetben van "
igen??? Audira mégis futja, meg 30-50 milliós prémiumra, végkieg.re.
No comment.
Tomi 2008.12.05. 15:49:02
bowen 2008.12.05. 15:52:54
Sokszor rajtuk múlik, hogy elérsz még egy buszt, nem csukják be az orrod előtt az ajtót.
Persze vannak bunkó sofőrök is, de többségében normálisak.
Tomi 2008.12.05. 15:58:59
"Ha csöbe mennem és megvenné egy külföldi befektető akkor tényleg profit orientált monopolium lenne és min 20 ezrek lennének a bérlet árak.
"
Ez egy baromság ezek a jegyárak, amik itt vannak teljesen európai szinten vannak csak a szolgáltatás balkáni!
Whitzerai 2008.12.05. 16:15:19
Intelduo: Magam is az agglomerációban lakom, gyűlölhettek nyugodtan, hogy a szokásos évi áremelésbe belepréseltek esetleg egy kis pluszt. Ha még nem esett volna le a sötét kobakodban, ez az emelés minden évben megtörténik. Megértem én, hogy fáj neked, ha másnak jó, végülis, pesti paraszt szemlélet, de én speciel örülök neki...
A Bkv állapotáról meg csak annyit, hogyha a sok tirpák szerencsétlen ember nem baszná ösze az egészet (és gondolok itt a járműveket összkaristoló/firkáló nyeretlen tizenévesekre, a részeg, HÉV-re okádó állatokra, meg az újságot/lángost/fél vekni kenyeret szétdobáló utasokra), máris sokkal élhetőbb lenne az egész.
Nem tagadom, hogy nem kis gebasz van a Bkv-val, de ekkora szarrágást és flamefelhőt keríteni a szokásos évi áremelésből...
Hogy is van a mondás? "Bolygónk IQ-ja állandó, csak a népesség növekszik..."
MP 2008.12.05. 16:16:46
"én is bliccelnék, mert nem igazságos"
Bobby:
"ez egyfajta polgári engedetlenség azzal szemben, hogy"
Na most aki ideológiai alapon vallja azt, hogy a saját önkényes elhatározásából joga van a társadalom többi civilizált, jegyet, bérletet vásárló, adófizető tagjaival kifizettetni azt, amit ő kilop a közösből, az nem polgár, hanem lumpenproli, "mozgalma" pedig nem polgári engedetlenség, hanem proletárforradalom vagy parasztlázadás, amire egy valamire való polgári demokráciában sosem lenne szabad sajnálni a gumilövedéket, könnygázt stb.
Az, hogy a békávé szétlopja a fővárost, az egy dolog, de ez még nem teszi tolerálhatóvá azt, hogy ennek ürügyén tetszés szerint bármelyik paraszt kilopkodhatja a maga részét a többiek zsebéből.
Nagyon kevés olyan országban jártam eddig, ahol az ilyen mértékben degenrált viselkedés ilyen szinten bevett lenne, ahol ennyire eldöntetlen dilemma lenne, hogy egy ennyire elemi szabályt, h "ne lopj" be kell-e tartani vagy sem?
A mi halunk nem a fejétől büdös: ezt az országot azért ilyen emberek vezetik, mert akik választják őket, azok is dettó ugyanolyanok, elég ha meghallgatjuk "az utca emberének" a véleményét a bliccelésről itt vagy a bkv figyelőn. Ott rohad az egész már a gyökereknél, a képviseleti demokrácia a nihilizmust csak leképezi a legfelsőbb szinteken is.
sorokinV 2008.12.05. 16:27:31
Tomi 2008.12.05. 16:28:10
"Nagyon kevés olyan országban jártam eddig, ahol az ilyen mértékben degenrált viselkedés ilyen szinten bevett lenne, ahol ennyire eldöntetlen dilemma lenne, hogy egy ennyire elemi szabályt, h "ne lopj" be kell-e tartani vagy sem?"
Azt sem tudod mit beszélsz...
Akkor nem sok országban járhattál...
MP 2008.12.05. 16:32:56
...és itt most nem magáról a bliccelésről van szó, mert senki se szent, máshol, külföldön sem, de azért az kurva sokat mond erről az országról, ahogy a paraszt az ámokfutását még büszkén meg is ideologizálja a lehülyézett jogkövető előtt ("há' ők is lopnak ám, loptyá te is" felkiáltással), ahelyett hogy lapítana, mint szar a fűben.
És ilyenkor őszintén szólva egyik suttyót se tudom sajnálni, amikor jól megrugdalja a láthatóságis ork az éjszakai hatos megállóban, mert az ilyen nem tud másból tanulni, lehetetlen lenne demokratikus eszközökkel civlizálni.
Whitzerai 2008.12.05. 16:36:54
MP: Sajnos, amíg tomi-félék közt élünk, a dilemma eldöntött: lopunk, mert ha más is lop, akkor mi is megtehetjük. És akkor életre kel a csordaösztön, teljes emberi méltóságunkról megfeledkezve...
Amúgy, kíváncsi lennék, mi lenne egy 3 napos teljes Bkv leállásból... Nagyon megnézném... Rögtön rájönne a sok paraszt, hogy a Bkv nélkül megbénul a város... Ugyanis a megléte már szolgáltatás, amiért fizetni szokás. Tomikám, te bemész a boltba, és ha udvariatlan az eladó, esetleg nincs felmosva a padló, akkor fizetés nélkül távozol, mondván, ha fizetek, akkor mosolygós topless-csajokat és felvaxolt parkettát várok? Ja, és a cuccot meg elviszem kárpótlásul...
Tomi 2008.12.05. 16:36:57
Whitzerai 2008.12.05. 16:39:27
Tomi 2008.12.05. 16:44:13
MP 2008.12.05. 16:44:23
Az a legnagyobb baj nálunk, h túl laza volt a Kádár-rendszer és a felduzzasztott underclassnak akkora pofát és öntudatot adott a nagy semmire, amit sehol máshol. Ezt szívjuk mindmáig és fogjuk és még sokáig.
Whitzerai 2008.12.05. 16:52:12
Te nem érted... Komolyan mondom, ha ennél lassabb lennél, már visszafelé írnál... Azzal, hogy a Bkv-tól lopsz, tőlem (is) lopsz te elmebeteg, mert a te utazásod is velem fizettetik meg... Meg a többi, emberileg magára valamit is adó utassal, akiknek bántaná az énérzetét a bűn. Tudom, a mai világban már sikkes dolog lopni/csalni/hazudni, de ez akkor sincs rendjén...
MP: ebben tök igazad van... De ismerd el, valahogy idologizálni kellett a népet :-))) Jól sikerült, látod, tomi és társai ma is velünk vannak XD
StringBuilder 2008.12.05. 16:58:40
StringBuilder 2008.12.05. 17:11:51
Rohej! Szerinted ha most lecsokkentenek az arakat, akkor akik eddig blicceltek, most hirtelen jo utra ternenek? Szerintem max megnyugodna a lelkiismeretuk, hogy most mar csak 4000 Ftot bliccelnek es maris jobb embernek tartanak magukat!
Ha a bliccelok nem lennenek, legalabb tobb hely maradna a normalis utasoknak! Undorito agyatlan banda!
satie 2008.12.05. 19:21:40
bowen 2008.12.05. 20:04:08
Örülök, te egy grál lovag vagy, bár a megjegyzésed az előző hozzászólásod végén kicsit árnyalja a képet, nem gondolod?
Szerintem igenis többen vennének bérletet, ha olcsóbb lenne.
Miért nem tud a Bkv többféle bérletet kibocsátani? Olyan nehéz ez?
Sokan példálóztak azzal, hogy külföldön más az emberek mentalitása.
Igaz.
Ellenben nem csak egyféle bérletet lehet venni, meghatározott időtartalomra is lehet jegyet venni, és nem kell egy utazás alatt 3-4 jegyet ellyukasztani.
Egyetértek abban, hogy a magyarnak gyakran minden ingyen kéne, de nagyon sokan vannak, akik eddig is nehezen vették meg a bérletet, és autót sem tudnak fenntartani.
Nekik most még nehezebb lesz (ahogyan mindenkinek manapság), és lehet, hogy azért bliccelnek majd, mert egyszerűen nem tudják megvenni.
Miért nem büntetik, meg vajon az ellenőrök a nem a napon barnult, vagy nagydarab bliccelőket? Utána pedig, mennek az egyszerű emberhez, és vele már keménykednek.
Tudom ez egy külön történet, de engem ez is eléggé zavar.
Tényleg lenne realitása annak, hogy ha mindenki megvenné, mostani árakon a bérletet, jegyet, stb, akkor lemennének az árak?
Kizárt.
A járművek tisztaságával kapcsolatban egyetértek a korábbiakkal, az nem csak a Bkv-n múlik, hanem az utasokon is.
Rácz Dávid 2008.12.05. 23:23:44
Szolgáltatás, elsősorban uniós polgár vagyok a személyim alapján és csak sokad sorban Magyar->szval ha nem tetszik a szolgáltatás akkor ÉN igenis felállok elkérem a panaszkönyvet és kisétálok.
Nyilván nem miután megettem az egészet, hanem azon nyomban hogy megkóstoltam mondjuk az ebédet.
Jah hogy ezt nem minden ember teszi meg? Emiatt tehetik meg a szolgáltatók a bkvhoz hasonló tirpákságokat.
ha 3 napos bkv strike lenne? Otthonról dolgoznék mert megtehetem, vagy ha nagyon akarom kocsival/biciklivel bemegyek. Ennyi, szval nagyon gyenge példa volt.
Sok külföldi országban utaztam, sok szépet láttam->Graz 2,2 joróért felnőtt napijegy! Nem ilyen minőségért....
Részemről ennyi.
Rácz Dávid 2008.12.05. 23:27:13
Kádárhoz annyi közöm van, hogy Apum egy kórházi szobába volt vmi rokonával kiskatona korában és apum kapott a befőttből amit Kádár vitt be.
Whitzerai 2008.12.05. 23:39:43
Te megtehetnéd az otthonról dolgozást 1-2-3 napig... Megoldanám én is motorral, annak ismeretlen a dugó, a közlekedési káosz fogalmak. Mit szólnál egy héthez? Amire már nem lehet azt mondani, hogy "ma itthon maradok" vagy "ma a gyerek nem megy suliba"... Akkor nézne a sok paraszt bliccelő, és elgondolkozna, hogy hogy jutok el a keletitől a battyányira... -.-
Rácz Dávid 2008.12.06. 09:41:22
12k volt a büntetés.
A fél város bliccel a helyiek elmondása szerint.
sabsab 2008.12.07. 20:15:40
sabsab 2008.12.07. 20:46:42
Autóval közlekedem, de egy nyári napon
úgy alakult, hogy a làgymànyosi hídnàl jàrtam,amikor is a Vörösmarthy tèrre kellett be mennem. Gondoltam gyorsabban letudom , ha az autót le teszem a Nemzeti színháznál, és pikkpakk jövökmegyek a 2-es vilingerrel. Az elsõ meglepi az volt mikor
a Zsil utcánàl kiürült a villamos. Leszàll.... ...felszál pótló busz........ utaz 2 megálló, vissza ül vili. Dolga vègeztével visszaút ugyan úgy, csak átszállás közben nyári zápor elkap.
Gépkocsival dugóval számítva lett volna 40' így a vilinger belekerûlt 2 órába!!
Ezek után akarnak tömegközlekedésre rá venni??!!
erminavet · http://kotottpalya.blog.hu/ 2008.12.07. 23:53:07
Olyan jó, hogy olyan demokráciában élünk, hogy aki konzekvensen két szóba írja az (elöl álló) igekötőt és azigét, továbbá ugyanúgy-ot, és sose hallott még a 4-es metró építéséről, az is kaphat jogsit, sőt olyan munkája is lehet, amellyel annyi pénzt keres, hogy kocsit is vehet. És még kommentel is a blogomba.
ti
sabsab 2008.12.08. 07:48:10
Hajadra kenheted a demokráciádat,és örülök,hogy outoval közlekedem. Sõt annak pedig különösen, hogy vannak akik ezt irigylik is :)
Legközelebb moderáld a kommenteket.
Ígérem elkerülöm a blogodat.
Széép napot!
Doc 2008.12.08. 11:46:39
Nagyon sötét vagy, biztos csak Metróval jársz és az alagútban te világítasz.
1. Az egész emelés és tálalás csak kamu és a BKV is tudja, hogy kevesen kezdenek el most vonatozni villamos helyett.
2. Alapvetően a Pest és Vidék jelenlegi ellentétének tovább gerjesztése a cél.
3. Miért a vidékiek adójából építik neked a 4-es Metrót? Ha te csak azt használod majd, vedd meg az 5000 Ft-os vonaljegyet, kb az lesz reális, ha csak a jegyből térülne meg.
4. Miért a BKV-t támogatják MÁV privatizációból? Ez ellen miért nem tiltakozol?
höh 2008.12.10. 16:25:46
De azért kérem,nehogy már a bliccelő legyen szídva...speciell már bocsánat,de az átlag kereset 70-80 ezer hahó emberek...70-80 ezer...abból 9000 a bérlet...és nem mindenkinek fizeti ám a munkahely! Ha én mint budapesti lakos budáról teszem azt pestre óhajtanék eljutni...és pont véletlenül olyan helyre ami miatt egyszer még át is kell szállnom,az aznapra 1080 Ft! Akkor még csak a-ból b-be jutottam el és sehová nem mentem csak oda és vissza! Számolgassunk már kérem szépen! A bliccelő meg a gonosz? Mert ezt megunja vagy mert netán tán lássatok csodát nem telik rá? Nekem speciell nem telik ugyanis rá,albérlet és ételfogyasztás mellett! Vagy ne egyek és dögöljek meg a fő hogy eljussak valahová a városban? Teszem azt nem bliccelek mert én gyalog járok munkába is és ha elmegyek valahová amennyiben a táv 1,5 órán belül van szintén gyalogolok,mert nem engedhetem meg magamnak a jegyet! Hogy ki tehet erről? Senkit se érdekel és nem is az a lényeg,hanem hogy egy európai országban,én, mint dolgozó ember 2008-ban gyalog járjak,mert egy átlag fizetésből,átlagos életvitel mellett ne engedhessem meg magamnak az utazást? Hogy van e választásom??? Nincs!!!! Van más mint a bkv?? Vagy továbbra is monopol helyzet ez kérem? Akkor a bliccelő mégis mi az anyám kínját tehet ha nem tetszik neki ez az egész vagy nem tudja másképpen megoldani? -10 fokban bicajozzon mert az ingyen van?? Mert nincs választása a tömegközlekedés terén? Ez a pofátlanság! Semmit több! Nem kell a szolgáltatást felemelni az összeghez,mert annak az alap elvárt minimum tisztasági elvárásoknak megfelelő szolgáltatásnak is elérhető REÁLIS áron elérhetőnek kellene lennie...9000ért toljanak a seggem alá gyémánt ülésű buszt mit kezdjek vele? Legyen használható és tiszta mert emberek vagyunk és megérdemelnénk hogy a mai világban egy elfogadható emberbarát utazást megengedhessünk magunknak és nem 9000ért havonta hanem egy olyan összegért ami kevesebb mint az amit havonta megeszek hogy ne dögöljek éhen...és nem hiszem azt hogy itt egymást kellene szídni,hanem hogy nem csak rizsálni kellene mindig...nem egymást fizetjük meg és nem is a szolgáltatást de mégcsak nem is egy létszükséges céget...nem is a munkába járást...hanem az évente változó vezetőt aki kap egy végkielégítést...aki képtelen rá hogy ezt felmérje járjon kicsit utána...és aki ezt lenyeli mint kacsa a nokedlit egészségére járjon ilyen jegyárakkal ilyen tömegközlekedéssel...de nem látom hogy a többsége a budapesti lakosságnak aki tömegközlekedéssel jár azonkívül hogy nyelné helyeselné is...tessék tennünk is ellene!
Boa Sorte 2008.12.30. 14:48:08
Kedves Dávid mások hajlítják a teret...
Te meg maradj otthon 1-2-3-4-5 napot dolgozni csak amikor beteg leszel, és bemész a korházba gyalog, és konstatálhatod, hogy nem dolgozik senki mert nem tudott bemenni az orvos, de jobb ha a gyerekedet viszed a kocsiddal... ugye? Esetleg az orvos bent van, mert muszáj neki, de az öt nővérből csak kettő vállalta be, hogy a 90 nettóból 6ezret taxira költ, vagy két órát sétál; többek közt MIATTAD is. De majd a neten megkapod a diagnózist, kb egy-két héten belül.
290es jegyár meg nonszensz…
phcalvin 2008.12.30. 21:29:17
Elég végignézni az ellenőrökön és pontos képet kapunk a cég állapotáról...
phcalvin 2008.12.30. 21:31:51