Kötött pálya

vasút, városi közlekedés, út, térkép, utazás - erminavet (Tevan Imre)

Magyar vasút ma

1 város, 1 villamos

Utazás Transzibériába

MD, a mi motorvonatunk

Vasutasok dolgoznak

Friss topikok

Naptár

augusztus 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.04.06. 15:00 erminavet

Mindenki megtámadta a miskolci villamostendert

Ahogy várható volt, Miskolcon az olasz AnsaldoBredát hirdették győztesnek a - vonalhosszabbítást és -felújítást is tartalmazó – villamosprojekt járműbeszerzési részében. A 31 villamos szállítására még a cseh Skoda, a spanyolországi CAF és a német Siemens is jelentkezett.

A Közbeszerzések tanácsának honlapjáról kiderült, hogy az eredményt mindhárom nem nyertes megtámadta. A jogorvoslati eljárások tartalmáról egyelőre sajnos semmit sem sikerült megtudni a hivatalnál, tehát nem tudni, hogy mit kifogásol a Skoda, a CAF és a Siemens.

A villamosfejlesztéshez kapcsolódó kommunikációs munkára kiírt tenderhez ugyancsak beadtak jogorvoslati kérelmet, mégpedig a V.M. komm Kft.

5 komment

Címkék: siemens skoda villamos városi közlekedés caf észak magyarország ansaldo


A bejegyzés trackback címe:

https://kotottpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr541899102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ubk 2010.04.06. 15:55:14

Remélem azért mihamarébb vmi normális villamossal fogok tudni utazni Miskolcon, ha arra felé járok, mondjuk villamost fotózni :-)
(bár az SGP kocsik nagyon bejönnek nekem Miskolcon! Remélem nem vágják szét az összeset)

Koppi70 2010.04.06. 18:47:25

Ne szarakodjanak má... ma is kisiklott egy, simán leugrott a pályáról, nem csoda el van sülyedve mindenhol, közé folyik a viz a kereszeződésekben áll ki a betonvas full életveszélyes. ja 15 éve hozzá sem nyúltak a pályához. ja és amit az MVK töketlenkedett a villamospótlókkal 35 perc alatt értem haza a szokásos 10 helyett.

mateka00 2010.04.06. 19:35:41

Én csak a CAF és a Skoda jogorvoslati kérelmét látom, hát meg a kommunikációs dolgot... Amúgy tud valaki róla valamit, hogy mikorra kell elbírálni ezeket a kérelmeket? Más... Lehet hülye kérdés, de ez a 2,65 m-es villamos szélesség ez a járműtendernél követelmény volt? Csak azért kérdem, mert a pályaépítésről szóló értesítőben már az szerepel, hogy követelmény, hogy ilyen szélességű járművek tudjanak közlekedni... Bocsánat nem vagyok villamosszakértő, csak nem tudom elképzelni, hogy mindegyik ugyanolyan standard méretű(akármelyik is nyerje a pályázatot...), bár lehet ez rögzítve volt részletesen a pályázatkiírásban... Nem akarok konspirálni, csak valaki korábban írta ezt a 2,65 m-t az AnselmoBredákra...

ubk 2010.04.07. 01:51:42

@mateka00: Lisszabonban a Siemens Combinok is 2,65 m-esek, s lehet, hogy a Siemens pont evvel a konstrukcióval indult itt is. A Skodának és CAF nem tudom, hogy van e ilyen szerkezete, de nem lenne sztem űrkori kihívás egy ilyen széles jármű megépítése nekik sem.

hegylako01 2010.04.07. 08:37:29

Elvileg az összes SGP kuka. Májustól nem is járnak egy darabig. Utána is csak pótkocsi nélkül.
Tegnap meg megint leugrott a villamos a sínről, ami nem csoda hiszen a pályát lassan naponta hegesztik.
képek róla:www.boon.hu/hirek/BORSOD-ABAUJ-ZEMPLEN/cikk/sintores-miatt-allt-le-a-villamoskozlekedes/cn/news-20100406-07182639