Nem akar börtönbe kerülni, ezért jottányit sem enged a sztrájkolóknak Heinczinger István, a MÁV vezérigazgatója. Azt ígéri, aki hibázik, azt felelõsségre fogják vonni, mint a január 2-i hófrász után. A leánycégek önállóan dönthetnek majd, lesznek új vonatok, de hitelbõl kell venni õket.
A teljes cikk az Index Gazdaság rovatában olvasható.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: fintor 2008.04.02. 17:55:17
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mészáros Károly 2008.03.18. 17:25:49
Ja.
Már meg is egyeztek a felek, hogy 12 millióban fognak megegyezni a bíróságon a munkaügyi perben.
A leánycégek önállóan dönthetnek majd, lesznek új vonatok, de hitelbõl kell venni õket.
Ez Andersen bácsi meséi voltak, vagy Heinczinger inteview?
ChGeri 2008.03.19. 11:36:53
Mum 2008.03.19. 12:18:42
Csak azt nem értem, hogy ha tényleg nagy javulást lehetne elérni a biztosítóberendezések cseréjével Pesten, akkor miért nem abba fektetnek először. Szívesen kibírom még a grefitis kocsikat, ha cserébe hiphop a keletiben lehetne lenni keresztúrról.
A másik kérdés pedig az, hogy miért a Máv feladata a pályafenntartás? Pl. nem a Volánbusz finanszírozza az autópályaépítést.
Erminavet, neked mi a véleményed az interjúról?
Valaki más 2008.03.19. 16:28:55
Hardon László 2008.03.23. 10:12:07
Valaki más 2008.03.23. 11:13:18
Szergej Alekszejevics Budenszkij 2008.03.24. 20:13:59
Valakit(ket) nyílvánosan kirakni a helyéről és akkor a nép boldog, mint a Mónika-showban...ha nincs szerencséje a valakinek/a csapatnak, akkor nincsenek a nagyfőnök szívében :)
A mellékvonalak fejlesztését nem lehet csak úgy varázsszóra előhívni, mivel a személyszállítás a hülye adók, törvények és a még hülyébb energiaárak miatta nem éri meg. Eszes vasutakon elsősorban a teherszállítást propagálják, mert abban van nagy nyereség. Elsősorban az kellene a mellékvonalaknak, hogy a teherszállítást vissza lehessen hódítani a vaspályára, utána lehet szó a többiről.
Csak gondoljatok bele, miért érné meg nektek jobban a pénzeteket befektetni:
Minden fejlesztése úgy, hogy kocsinként beszedsz 8 ezret, és ima, hogy állíndó igény legyen, vagy
Kocsinként a teherből legalább 10 ezer és mivel rugalmasabb a határidő, ezért kevesebb panasszal, több árut lassabban is eljuttathatsz valahová, emellett ingadozó forgalommal megy az előhússzállítás, legjobb esetben 8 ezer/kocsival?
Szerintem a válasz egyértelmű. Az önkormányzatoknak a kzükbe kell venni a gyeplőt és a kettőben együtt gondolkodni. Külön-külön nem várható a csoda.