Ezúttal egy olyan visszásságról lesz szó, amely nemsokára megszűnik, szóval akár ez is tekinthető egy pozitív posztnak. A téma ismét régi ismerősünk, a közvetlen Miskolc–Pécs-IC. Innen is látszik, milyen sokrétű az ügy, milyen sokféle utastájékoztatás létezik, milyen sok helyen lehet eltitkolni, hogy a vonat átszállás nélkül az ország egyik sarkából a másikba röpít.
Jöjjön a levelezésem a MÁV Starttal!
A közvetlen Miskolc–Pécs IC-ket szinte el akarja titkolni a Start. Még az iránytáblákat megtestesítõ A4-es papírlapokra is Miskolc-Keleti illetve Keleti-Pécs van írva. Amíg a vonat a Keletiben áll, egy dolgozó végigcseréli a lapokat (közben kicsit akadályozva a le- és fölszálló utasokat). Ez racionális? Nem volna jobb és egyszerûbb kiírni a "közvetlen kocsikra" a közvetlen eljutás lehetõségét? Jobb lenne a tájékoztatás, és még munkát is spórolna a cég.
Köszönjük az észrevételt[,] a problémáról a MÁV-START Zrt. munkatársai már korábban értesültek, és megtették a korrekcióhoz szükséges lépéseket.
Első lépéseként a 3. generációs InterCity kocsikból kiállított vonatoknál már a jövő héten a Pécs–Miskolc-Tiszai, illetve Miskolc-Tiszai–Pécs feliratok,
második lépésként a többi belföldi forgalmú InterCity vonatokon (várhatóan két héten belül) a papíralapú iránytáblákon a fent megjelölt viszonylatok,
harmadik lépésként pedig a nemzetközi forgalmú kocsikon a papíralapú iránytáblákon a fenti feliratok jelennek meg.
Magyarázatul tegyünk hozzá annyit, hogy a 3gIC-kocsikon elektronikus kijelző van. Továbbá az egyik közvetlen-IC-pár azért nemzetközi, mert tartalmaz Kassáról jövő illetve Szarajevóba tartó kocsikat is (illetve fordítva).
A sorozat korábbi posztjairól itt lehet tájékozódni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.01.10. 01:42:20
adamisg 2009.01.10. 08:39:31
Kiotop 2009.01.10. 10:49:13
Mosogep 2009.01.10. 11:39:21
- Rendi - 2009.01.10. 12:18:27
Tessék?
nyuszy 2009.01.10. 14:45:44
Mikor lesz olyan poszt, hogy miért nincs kiírva a kocsikra, hogy Kassa-Pécs, Miskolc-Szarajevó, Kassa-Szarajevó illetve fordítva? :)
Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.01.10. 15:14:05
Ez a MÁV *.* tényleg egy igazi vicc. Ha valaki itt rendet tudna tenni, az kaphatna akár Nóbel díjat is...
v.putin 2009.01.10. 16:19:55
a 3 millios havi bért sem,egy baj van:
nem ismer engem Ferike,de az anyósa sem,sőt Klárika sem.
1 év alatt 0 szaldosra hoznám a céget.Persze sokan átmennének a Malevhoz és repülni tanulnának.
timla 2009.01.11. 23:26:16
A vonat késése esetén nem jár vissza a helyjegy ára, mert ez "nemzetközi" vonat. Ezt akkor hogy? A vonat indul Bp-ről, késik Miskolcig 30 percet, de nem jár vissza a pótjegy, mert még miskolcrol kigurul Kassára? Miért is? Pécs nem számít, az még más vonatszám!