A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium az előírt rendben folytatja a december 9-i menetrendváltáshoz szükséges lépéseket, vagyis nem partner semmiféle halasztásban vagy hibrid rendszer bevezetésében. A miniszter az új menetrendnek megfelelően fogja megrendelni a közszolgáltatást.
Mindezt a szaktárcánál közölték a Kötött pályával, amely ma reggeli posztjában írta meg, hogy a MÁV forgalmi főosztálya a menetrendváltás elhalasztását kívánja kérni, arra hivatkozva, hogy csak a napokban dőlt el, hogy valamennyi mellékvonalon maradnak a vonatok.
A GKM-nél azt is elmondták, hogy szakmailag sem tartják megfelelőnek a javaslatot, amely a nemzetközi vonatokat az új, a hazaiakat a régi menetrend szerint járatná. (Hiszen a társvasutak áttérnek az új menetrendre.) Ez ugyanis jelentős zavarokhoz vezetne.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
kacsa! 2007.11.23. 21:04:54
rg7 2007.11.23. 21:14:43
Végre megvalósul, hogy a mozdonyvezetők csak indulás előtt kapják meg a szolgálati menetrendet.
Ezt állandó jelleggel is be lehetne vezetni.
Kevesebb papír fogyna.
antal.daniel · http://antaldaniel.blog.hu/ 2007.11.24. 09:41:18
Peter "Car" 2007.11.24. 10:15:27
bacity · http://kacat.blog.hu 2007.11.24. 13:36:10
nincs több terepasztalozás :-((
Eraszt Petrovics Fandorin 2007.11.24. 13:49:56
JSTorrente 2007.11.24. 14:10:26
medwe00 2007.11.24. 15:06:36
epe 2007.11.24. 16:56:31
Követeljük a csajágröszögei környzetbarát mellékvonal fejlesztését mind a 6 csajágröszökei lakosnak!
efi 2007.11.24. 17:41:58
Ajánlott olvasmány: a VPE honlapja. Link: www.vpe.hu/idok.mht
Az éves menetrend megrendelésének véglegesítése 2007. augusztus 10.
A november 25-i megrendelést a GKM feldughatja magának. Miről beszélünk ????
Janovszki Zsolt 2007.11.24. 21:51:50
Miért kéne az adófizetőknek finanszírozni néhány vonatvezetésen, bakterkodáson, és kallerkodáson kívül semmi máshoz nem értő, de cserében abszolút létszám feletti ember megélhetését? Kérjék üzemeltetésre a MÁV-tól a szárnyvonalat, ahol dolgoznak, aztán amikor az első évben bebuknak rajta 50M-1Mrd forintig, akkor majd sűrű bocsánatkérés közepette felszednik a síneket, és elviszik a méh-be, hátha visszajön a lóvéból valami. Ami pénz ott kifolyik, azt a pályaudvarok felújítására, korszerű szerelvények vásárlására és ki tudja még mire lehetne fordítani. De nem, mi adófizetők még tapsolunk is ahhoz, hogy sztrájkolnak azok, akik minden magyar állampolgárnak incl. csecsemők és 100 évesek havi 500 forintjába kerülnek. Gratulálok.
1047 005-2 2007.11.25. 16:22:46
A jogszabály szerint persze már négy hónapja kész kellene lennie...
Meddig kell(ett) a menetvonaligényeket beadni?Ki ellenőrzi a VPE-t,a HÜSZ batartását?
Mi tett a (jog)szabályok betartásáért az MVH?
efi 2007.11.26. 17:51:55