Bár nemrég azt ígérték, ma délutánra zárul a pótvizsgálat a január 2-i hófrász felelőseiről, nemrég újabb közlemény érkezett, amelyből az derül ki, (most már nem jelzett ideig) tovább folytatódik a kutakodás, illetve pótpótvizsgálat indul. Ímé:
FOLYTATÓDNAK A BELSŐ VIZSGÁLATOK A VASÚTTÁRSASÁGOKNÁL
A MÁV Zrt. vezérigazgatója által elrendelt – a január 2-i menetrendváltozás ügyében folyamatban lévő – vizsgálatokhoz a pénteken pótlólagosan bekért vizsgálati jegyzőkönyveket, a korábbiakhoz hasonlóan, az érvényben lévő törvényi és jogszabályi keretek között vizsgálja a vasúttársaság. A január 11-én, pénteken a MÁV Zrt. vezérigazgatója által hétfő délutánra pótlólagosan bekért vizsgálati jelentéseket mielőbb megvizsgálják, és – a már eddig beérkezett jelentésekkel együtt – kiértékelik. Az ezek alapján kezdeményezett eddigi és újabb felelősségre vonási eljárásokat a MÁV Zrt. a Munka Törvénykönyve, valamint a vasúttársaságnál érvényben lévő Kollektív Szerződés előírásait figyelembe véve folytatja le.
A MÁV Zrt. az eredményekről az eljárások lezárulta után tájékoztatja a nyilvánosságot.
Budapest, 2008. január 14., hétfő
MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóság
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Eccerű 2008.01.14. 16:57:30
Prez (törölt) 2008.01.14. 17:00:31
+ "Sanya, dobjál má' ide egy pogácsát!"
is 2008.01.14. 17:09:09
(indoklom is, amit mondtam: 11-én a vezérigazgató áttekintette, hogy mire jutottak, és ott ő személyesen állapította meg, hogy elszabotálták a jelentések elkészítését és beküldését ("nehéz a kivizsgálás, sokáig tart, sokmindent kell átnézni, nem volt idő" - korlátlanul tudják sorolni); ott a vezig rácsapott az asztalra: hétfő délutánra minden legyen az asztalomon, lehet hétvégézni, de persze most jön a kettes terv, le kell tenni az asztalra 30kg. papírt, fulladjon bele. ezt meg is csinálták, most a vezig ott áll 30kg papír felett, aztán bányásszon kedvére.)
Eccerű 2008.01.14. 17:15:32
Vezér mit tud tenni, ha elszabotálják? Kirúgja az _összes_ felsővezetőt? Azok majd továbbmutogatnak. Kirúgja az _összes_ középvezetőt? Azok majd továbbmutogatnak. Stb.
Azt meg tudja mondani valaki, hogy száz fő feletti cégeknél kötelező ilyen semmitmondó bullshit szövegeket kiadni? A jövőre nézve semmi konkrétum, semmi határidő. De persze mindent a törvénynek és a kollektívnek megfelelően csinálnak. Ez annyira ritka, hogy itt külön meg kell említeni?
tippelnék 2008.01.14. 18:21:54
többféle intézkedés/mulasztás történt
0. munkaszerződések: ha megvan határozva a felelősségi kör, akkor:
adott pl. mulasztás
1. melyik céghez/osztályhoz tartozik?
2. annak ki a felelős vezetője?
3. 48/72/168 órája van, hogy kiderítse mi is történt.
4. ha nem sikerült mehet haza. (nemhogy, végkielégítést nem kaphatna, de a megszerzett nyugdíját is eltörölném)
5. következhet a sorban következő munkatárs
...
n. az intézkedést legépelő droid majd megmondja hogy ki mondta neki.
ha nincs felelősségi kör meghatározva vagy nem egyértelmű, akkor az első a hr aparátus felelősségre vonása (az övék egyértelmű)
exmv · http://catenary.extra.hu 2008.01.14. 18:31:33
"ha nincs felelősségi kör meghatározva vagy nem egyértelmű,..."
Van felelősségi kör. A különböző utasításokban egyértelműen le van írva, mi a teendő pl. havazáskor. Csakhogy... úgy rúgták fel az előírásokat, ahogy kell.
Felelőtlen 2008.01.14. 18:52:20
tippelnék 2008.01.14. 18:54:36
ha megvan az előírás, akkor AZ kinek a felelőssége, hogy
a, nem tartották be /"elmulasztották" az előírásokat
b, megszegték az előírásokat
c, ezeket megpróbálják módszeresen eltusolni
a vezérigazgató kivizsgálást kért (határidő 1 hét)
az utasítást megkapták a máv-cégek> igazgatóságok> osztályok>csoportok>nemtudommég mi lehet > munkatársak
ha a vizsgálat 1 hét alatt megtalálja hogy x máv-cég y igazgatósága és z osztályának egyik/sok munkatársa a felelős -> ezzel egyben a felelős osztályvezető is -> "akkor mehethek vonatkereket pumpálni"
így, hogy a vezérigazgató nem tudja elérni, hogy 1 hét alatt kivizsgálják 12-24 óra (töredékének) történéseit, így mit lehet várni tőle?
a szövetségi kapitányt lehet külföldről hozni, akkor mávvezért is lehet. akko r végre nem azon dől el, hogy ki vezeti ezt a szemétdombot, hogy ki kinek és kivel lopott/csalt/hazudott/falazott/jelentett/házasodott 30 éven keresztül.
Bocs, hogy szólok 2008.01.14. 19:45:50
tippelnék 2008.01.14. 19:55:34
Magyar Állam (Kincstári Vagyoni Igazgatóság)
képviselője a gkm annak felelős vezetője a gazdasági miniszter (még úgysem intéztek neki új autót/irodát/lakást/nyaralót) > miniszterelnök
is 2008.01.14. 20:47:56
rőka fogta csuka, illetve a 22-es csapdája. a GKM csak akkor tudta volna fenntartani pl. a személyszállítási vezetőt a többi ellenében, hogy dolgozhasson, ha közben nem kapja a másik oldalról az állandó politikai fikázást. tartották a fickót néhány hónapig, majd amikor már nem bírták a nyomást, ami belülről is jött, meg kívülről is jött, akkor beáldozták legalább a belső békéért. kívülről ugyanis: nincs kegyelem, nincs türelem.
nem kívánom, hogy egyszer bárkinek ki kelljen próbálni milyen az, hogy folyamatos fikázások közben próbál valamin változtatni-
mechba 2008.01.14. 22:29:29
Bono 2008.01.15. 00:02:48
ezt hívják úgy, hogy BULLSHIIIIIIIIIIIT!
Bono 2008.01.15. 00:09:05
roppant egyszerű.
népszavazás. úgyis nagy divat.
a:
"kívánja -e ön, hogy adóforintjaiból a máv nevű naplopó bandát akár egy fillérrel is támogassa az állam?" - igen/nem
b:
"kívánja -e ön, hogy a teljes máv nevű naplopó vállalat monnyon le?" - igen/nem
petya.bacsi 2008.01.15. 01:24:38
ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.01.15. 01:49:50
egyszerűen amíg ez így van (eltussolás, szar munka, felelős nincs), addig a MÁV nem kapna egy fillért se. Ha csődbe megy, a pénz feléből meg kiépíteni oda is a Volánt, ahol MÁV volt.
Továbbá az összes felelős azonnal tipli be a börtönbe ha mégis meglennének. Az igazgatósági/ügyvezetői gárdával együtt.
Továbbá a késések, jogos panaszbejegyzések igenis érintsék a vasutas/közszolga/... bérét!!!
Hiszen állítólag ők is szolgáltatnak, akkor legyen hatással rájuk a "minőség" amit nyújtanak.
meglepett 2008.01.15. 02:12:16
krispet75 2008.01.15. 16:47:55
tippelnék 2008.01.15. 19:42:33
2008 január van. 2 év van a választásokig. reális számítás szerint mennyi időbe telhet (áron alul) eladni a mávot/máv-startot? vajon 2010-ig belefér a "leértékelő" akciókkal is?
- december elején menetrend-ügy
- aztan az év első munkanapja
- gyakorlatilag nincs felelős a mávnál
- ütemes-menetrend sem megy zökkenőmentesen
- a nyugati tűz ha véletlen is (gyúlékony textil anyagok egy erősáramú elosztó helyiségben?)
összeomlik minden és órákra megbénul egy fejpályaudvar
- több milliárdos beruházásokból pár milliós tételek maradtak ki (fűthető váltók)
1,5 hónap alatt több nagyobb esemény történt/derült ki/vált világossá széles körben, ami eddig azért ritkább volt. ha ezek hasonló ütemben jellennek meg a következő pár hónapban, akkor lehet gyanakodni. már most is gyanús, hogy a megmaradt részeket csak "bontott tégla" és "fém hulladék" árban lehetne eladni.
TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.01.16. 21:36:25
V.A.Lucky · http://valucky.wordpress.com 2008.01.16. 22:05:44
Hogy szól a régi mondás? Ha nem megy a kupleráj, nem a butorokat kell lecserélni. Úgylátszik a mávnál mégiscsak a bútorzat cseréjében látják a megoldást. Kacagtató. Mindegy, remélem szegény vezetőknek osztveztől felfele azért fizuemelés + prémium meg lesz idén is
mert hülye azért nem vagyok... 2008.01.16. 22:50:09
Heinczi-CSontos-Matéczné trió?
Vagy túl sok piszkos ügyeik vannak, amikből ide-oda is csurran-cseppen?
Vagy Mészáros Bandika mszp-s kapcsolatai is jól jönnek, hogy megmentsék ezeket az embereket?