A címben föltett kérdésre nem tudom a választ, gondolom érték bizonyos vádak a MÁV-csoportot. Mindenesetre itt a MÁV Start teljes közleménye a holnapi HÉV-es próbamenetről:
SAJTÓKÖZLEMÉNY
Nem sztrájktörés, és nem új BKV járműpark fejlesztés
Egyszerű tesztüzem keretében közlekedik két MÁV-START-os vasúti szerelvény a holnapi nap során a BKV HÉV vonalán az Óbudai vasútállomás és a Margit hídi HÉV megálló között. A 12 órakor és tervezetten 12.30 perckor az Óbudai vasútállomásról induló Desiro és Orosz motorvonat próbaútjának célja annak vizsgálata, hogy a még ez év nyarán az Északi összekötő vasúti híd felújítása miatt várható vágányzár miatt az Esztergomból érkező utasok eljuthatnak-e átszállás nélkül Budapest jó tömegközlekedési csatlakozással rendelkező pontjára. A BKV Zrt. és a MÁV-START Zrt. szakemberei a teszt üzemet követően döntenek arról, hogy ez a megoldás megoldhatja-e azt a problémát, ami a tervezett vágányzárból adódik.
A próbaúton a szerelvények utasokat nem szállítanak.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
muskotály küvé 2008.02.22. 12:31:24
Nehogymá a józan ész döntsön...
PTibor (törölt) 2008.02.22. 12:35:52
fikuszkukiz 2008.02.22. 12:37:17
dhdf 2008.02.22. 13:10:14
Benkő Pál 2008.02.22. 14:01:46
vagy legyünk optimisták és tételezzük fel, hogy most még csak azt tesztelik, hogy a vonatok el tudnak-e menni a Margit-hídig, aztán lesz olyan teszt is, amikor azt nézik, hogy az utasok részéről mekkora az igény?
bfecoka 2008.02.22. 14:19:15
Az óránkénti járat a vonat menetrendje miatt van! Lehet , hogy egy járat kimarad Kaszásdűlőtől, mert a vonat lép be helyette. Ezért kellene inkább Óbuda MÁV állomastól közlekedtetni a HÉV szerelvényeket. Nem kellene keresztirányú váltókezelést beiktatni a végállomástól egy megállóval elébb(Margit Híd). Nem két (Békásmegyer, Szentendre), hanem három uticélja lenne a szerelvényeknek. Csak óránként egy pár menne a vasútállomásra. (Itt azért bejönne a váltóállítás, de Aqvincum erre van kiépítve !) Plusz egy átszállás, de bent lehetsz a város szívében!(Amennyire a vonaton nyomorogsz, annyira kellene a HÉV szerelvényen is tülekedni. Egy hatkocsis szerelvény különben is összemérhetö egy vonat kapacitásával. És ha még ez a HÉV szerelvény gyorsjárat lenne a két végállomás között akkor egy szót sem szólhatnál!)
mechba · http://mechba.blog.hu 2008.02.23. 06:36:41
Mondjuk nem lenne egyszerű a Kaszásdűlőn már kitömött HÉV-re feltornászni a csatolt vagy tripla Desironyi embert sem...
vanek ur 2008.02.23. 10:59:39
Muskotálynak: józan ésszel mindenki azt mondaná, hogy menjen a vonat a Margit hídig. De a józan ész azt is mondja, hogy azért nem árt azt előtte kiopróbálni, hátha mégsem minden úgy van, ahogy azt Móricka elképzelte.
kivancsi 2008.02.25. 09:58:41
Vaves 2008.02.25. 12:30:10
www.youtube.com/watch?v=mePuSFZm76g
Raszputyin · http://zsir.blog.hu 2008.02.25. 13:02:01
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal