Kötött pálya

vasút, városi közlekedés, út, térkép, utazás - erminavet (Tevan Imre)

Magyar vasút ma

1 város, 1 villamos

Utazás Transzibériába

MD, a mi motorvonatunk

Vasutasok dolgoznak

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.02.23. 22:00 erminavet

Putyin Dezső az összekötővágányon

Ahogy már megjelent a Kötött pályán, ma kora délután próbamenet keretében két MÁV startos csatolt dízel motorvonat haladt Óbuda vasútállomástól Margit híd állomásig, azaz a Szentendrei HÉV vonalán. A (már nem is első) tesztet azért tartották, mert a tervek szerint az Újpesti vasúti híd felújítása alatt erre járnának a 2-es vasútvonal járművei.

Úgy gondoltam, Óbudára megyek az összekötővágányhoz, vagyis a próbamenetek szinte legelejéhez. Mégiscsak ez a legkülönösebb helyszín. (Később kiderült, a hely jónak bizonyult, mert - a részben az én hibámból keletkezett - sok holtidő közben legalább a "normál" HÉV- és vasútvonalra is ráláttam.) A Desiro pontosan, délben indult, sajnos le is késtem. Így őt visszaútban fotózhattam, és a jelzett tervnél jóval később induló Uzsgyit odafelé.

És még valami. A piros motorvonatok rendkívül lassan közlekedtek. Ez a fotózáshoz jó volt, de a mindennapi forgalomban nem lesz előny.

Itt vannak a képek:

8 komment

Címkék: fotó híd siemens vasút városi közlekedés másodrész mellékvonal desiro


A bejegyzés trackback címe:

https://kotottpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr72351878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazzcool 2008.02.23. 22:40:10

azt nem tudod, h az uzsgyi miért késett legalább egy órát? az összekötővágányon haladás (?) tényleg aggályos

Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2008.02.23. 22:50:28

Az összekötővágányt rendbe kellene vágni, de azért ott építkezések alkalmával szoktak nagyobb, nehezebb járgányok is járni, Nohab, Csörgő, Nagybobó... De gőzmozdonyos különvonatot is fotóztam már ott :) Feltételezem, hogy ha megvan a döntés a kevert üzemről, akkor megkalapálják ezt a pár száz métert is.

Amúgy a rendes pályán normálisan mentek, legalábbis a Desirót nem láttam lassúnak a Tímár utca környékén.

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2008.02.24. 13:06:28

Szia Tevan Imre!
Látom, te kicsivel én elöttem érkeztél meg a helyszínre, de én, még az Óbuda vasútállomáson voltam, mikor indították az Uzsgyit, amit te, már az összekötő vágánynál fotóztál le.
Igaz, később, én is csatlakoztam hozzátok, mert az Óduba vasútállomáson csak az az Uzsgyi tartókodott bennt, amit egy kis, késéssel elindítattak. A vonat vezetője nem volt annyira lelkes iránta, pedig ilyenkor, egy olyant kéne berakni, akivel jól el lehetne beszélni, és akár, még őt is le lehet fotózni a vonattal eggyüt :).
Amúgy bevallom, kicsit fiatalabbnak képzeletelek el, mert az Indafotón is valamennyire ki van téve egy kép, te rólad, amiről már megtudtam azt, hogy te voltál az, aki ott, a helyszínen a nyakában lógatta a digitális fényképezőgépét.
Amúgy vicces, már azt is tudom, hogy te voltál az, aki a mászásom közben lefotózott (igen, én vagyok az a "nagy darab ember").
Mellesleg, akivel ott elbeszéltem, és a HÉV-el, a Margít hidig mentünk (kár, hogy amikor a kitérővágnáyhoz megérkeztünk, már indult is vissza az Uzsgyi), őt én akkor ismertem meg, és megtudta, hogy a villamosmania.hu/ oldalt ő szerkeszti. Igen, várható, hogy hamarosan ki fogja tenni a képeket. de szerintem arra még várni kell egy kicsit.
(Azért az általam fotózott, videózott felvételekre is várni kell, kb. 1 - 2 hónapot, most kezdtem el újból feltenni a képeket).

Még valami: tavaly volt egy "BKV bulizós nap", a Szentenderi Tömegközlekedési múzeumban. Ott egy pár TV stáb kiment forgatni, és mily véletlen, az MTV-s felvételen én is látszódok - mikor a villamos belsejében fotóztam. Kezdek népszerű lenni :)

ChGeri 2008.02.24. 15:35:25

Már csak rendbe teszik az összekötővg-t a használatba vételig! Abból is gondolom, mert ott még gyalogos-útátjáró is van... És az nem tréfadolog...

NGabor 2008.02.24. 20:30:59

Azért késett orosz barátunk, mert a BKV egyetlen kísérőt köldött, így meg kellett várni, amíg Dezső visszaér Óbudára. Ezt persze nem én találtam ki, hanem szépvölgyin a felsővezeték tartó oszlopon lógó fotós barátunk mondta.

rowi 2008.02.28. 10:39:05

énc sak azt nem értem, hogy most akkor a vonat is meg fog állni minden HÉV megállóban? továbbá ha igen arra is jó a jegy/bérlet?

GanzSolarisTeam · http://raveplanet.lap.hu 2008.03.01. 12:38:16

Megkérdezhetem h a legközelebbi próbamenet ikor lessz?
Kinéznék én is a fotómasinámmal......
süti beállítások módosítása