Kötött pálya

vasút, városi közlekedés, út, térkép, utazás - erminavet (Tevan Imre)

Magyar vasút ma

1 város, 1 villamos

Utazás Transzibériába

MD, a mi motorvonatunk

Vasutasok dolgoznak

Friss topikok

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

2009.01.24. 11:00 erminavet

Dolgozó menetirányítók (és újságírók)

A MÁV néhány napja látogatást szervezett újságíróknak a pályavasúthoz tartozó menetirányítók székházába és a Keleti pályaudvar közeli irányítótornyába. Az érdekes, szakmai kérdéseket is fölvető programról terveim szerint más módon is beszámolok majd, elsőként azonban következzen néhány fotó a menetirányítókról.

Dolgozó vasutasokat bemutató sorozatom ötödik (itt látható az első, itt a második, a harmadik rész, ebben pedig orosz vasutasok szerepelnek) részében tehát menetirányítókat láthatunk néha valóban pergő ritmusú munkájuk közben. És a dolog természete szerint persze újságírókat és kommunikációs szakembereket is.

5 komment

Címkék: fotó karrier vasút másodrész dolgozó vasutasok


A bejegyzés trackback címe:

https://kotottpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr76899312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsa! 2009.01.24. 19:12:28

Hát azt én is a minap tudtam meg, hogy "ezek" egy rakáson dolgoznak :)

botoskölönte 2009.01.25. 09:02:50

Tisztelt Dr nyúl.
Szerintem teljesen reális amit ezekben a cikkekben olvashatsz.Sajnos napi szinten dolgozok a vasúttal mint fuvaroztató!Amit lehet természetesen közúton fuvaroztatok mert a vasút drága ,megbízhatatlan,korszerűtlen.Pl: Az országba érkezett árunkról nem tudnak felvilágosítást adni.csak a beállítás elött 2 órával, és van 24 órád hogy kirakd.Nekem már 3 mozdonyvezető csinált anyagi kárt.Minden kirakodás azzal kezdődik ,hogy jegyzőkönyveztetem a vagonok állapotát mert rendszeresen rám számlázták a károkat amiket nem mi okoztunk.A vasúti kiszolgáló személyzet hozzáállása katasztrófális.A reggel 10 re kiírt szerelvényt jó ha du 2 re betolják!információt ne kérjél mert senki nem tud semmit.De egyébként sincs illetékes.A mozdonyvezetők meg jobb ha csöndbe maradnak. Több százezres fizetés,kajajegy 45 évesen nyugdíj heti 2* 8 óra szolgálat.És a mozdonyvezető kifejezés is erős mert csak elindítod és megállítod a gépet . Vezetni a forgalmisták hada vezeti.13 évesen már vezettem a villanymozdonyt 20 évvel ezelött .kb 20 perc alatt megtanultam elindulni és megállni vele.Még a pirosba, bocs vörösbe se tudsz belemenni mert automatikusan megáll.Egy személyautó vezetése is jóval komplikáltabb feladat

mildi 2009.01.25. 09:51:41

botos,
akkor miért nem jössz el mozveznek?! többszázezeret, meg alig kell dolgozniuk, meg persze 20 perc alatt megtanultál vezetni mozdonyt! menj már! nyugdíj sincs 45 évesen...
csak a blog gazdájára való tekintettel nem írok ide semmi nagyon csúnyát. imádom az ilyen nagyokosokat. :(

a többi sajna igaz.

Rabbeleben 2009.01.25. 19:46:02

@botoskölönte:
Nyugdíj 45 évesen? El tudod intézni?
És a több százezres fizetést is?
Esetleg a heti 2x8 órás szolgálatot?
Jó neked, hogy 20 perc alatt megtanultál mozdonyt vezetni. Én 20 év után sem merem ilyen hangosan mondani.
A többiről meg nem is érdemes szót ejteni.
Hasznos ember vagy, büszke lehetsz magadra! Esetleg tudnál még oktatni?
Leírhatnád, milyen károkat okozott neked 3 mozdonyvezető!
A többit meg gondold hozzá!!!!!

Utazó Kiskövet · http://kiskovet.blog.hu/ 2009.01.27. 15:00:51

Volt ilyen szeánsz a BKV-nál is, csak ott az utasforgalmi irányítás volt a fő attrakció, nem a menetirányítás (de azt is megnéztük):
kiskovet.blog.hu/2008/11/21/a_bkv_szeme_mindent_lat_csak_semmire_sem_emlekszik
süti beállítások módosítása