Kötött pálya

vasút, városi közlekedés, út, térkép, utazás - erminavet (Tevan Imre)

Magyar vasút ma

1 város, 1 villamos

Utazás Transzibériába

MD, a mi motorvonatunk

Vasutasok dolgoznak

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.07.29. 01:23 erminavet

Minden nap egy kép a Kötött pályán - NKPK 0.

Én nem vagyok nagyon tehetséges fotós, de elég jó gépem szokott lenni (most egy Canon EOS 500D, és legutóbb vettem hozzá egy halszemoptikát, hát az tök jó vonatot fotózni), és elég sok képet csinálok, úgyhogy néha csak elsül a kezem, és szép fotó készül. Vagy érdekes.

De napi fotósorozatot főleg nem ezért indítok a Kötött pályán (NKPK), hanem az időhiány miatt. Egy csomó érdekes helyen járok, kötött pályás rendezvényeken veszek részt, érdekes járműveket látok, de nincs időm írni ezekről, hiába tervezem. Ha lesz rajtam egy napi kényszer, csak tudok szakítani pár percet egy kép és pár sor magyarázószöveg posztolására. Ezentúl tehát NKPK, azaz napi kötött pályás kép.

És akkor nulladik képként mindjárt kettő. Tavaly augusztus 8-án készültek Szibériában, egy kiránduláson, Szeverobajkalszk közelében. Az elsőt én csináltam, a másodikat pedig Benda Klára, és azt ábrázolja, ahogy az első készül.

Tevan Imre: IMG 9105
Tevan Imre: IMG 7271

Szólj hozzá!

Címkék: utazás oroszország ázsia nkpk


A bejegyzés trackback címe:

https://kotottpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr651276408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása