A kép 2005. nyarán készült Rajkán. A Hegyeshalomból idáig tartó vasútvonalon akkor éppen egy V43-as plusz egyetlen (sőt, inkább csak 3/4, hiszen kerékpárszállító) vagon jelentette a személyvonatot, a Szili képességei finoman szólva nem voltak kihasználva.
A MÁV Startnak nincsenek kisebb kapacitású, olcsóbb (nem a fővárosi elővárosba szánt) villamos motorvonatai, így a kevés utast szállító, de villamosított vonalon járó személyvonatok gyakran ilyen tréfás összeállításban járnak. A másik (jobb) megoldás, hogy dízel motorvonatok mennek a „drót alatt”.
Ezen a szakaszon persze az igazi az lenne, ha mondjuk Szombathely és Pozsony között járnának nemzetközi személyvonatok, ehhez azonban már nemcsak a magyar, hanem a szlovák R főosztály tevékenységét is semlegesíteni kellene.
A többi napi kép a címke alapján található meg.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
charlie 2009.09.16. 20:01:50
peppemaci 2011.01.22. 12:54:14
De a testvéri szlovák vasút is bátor társ, Ő se ismeri a közvetlen vasúti sínt, ami a google térképe szerint ott van, mintegy 25km... Szerintük el kell zakatolni Hegyeshalomba, onnan Parndorfba, ahonnan már közvetlenül megy csühögő Pozsonyba - de még mindig majd egy órával rövidebb a mi verziónknál...
És, hogy maradjunk a tiszta időnél, ebben az esetben (eső, hó, köd, fagy kizárva) ez a távolság egy mai kerékpárral a rendelkezésre álló közúton 1 óra alatt megtehető.