Persze azt mondhatjátok a most következőkre, hogy ez nem sok, ez a minimum, nem kunszt, meg hogy sok hiba is van benne. De én most a jelenségre koncentrálok. Arra, hogy ezek szerint a BKV-nál is vannak olyanok, akik szeretnék, ha nem egy lomha, széteső, korrupt szocialista nagyvállalatnál dolgoznának, hanem egy korszerű szolgáltatócégnél.
Igyekeznek a sztrájkkal kapcsolatos dolgokról bőségesen tájékoztatni a honlapon, sőt, a Twitteren is nyomják (már tavaly szeptember 11. óta), de amiért most posztolok, hogy már térkép is született a sztrájkos pótlójáratokról. Az állandóan és tervezhetetlenül változó helyzet miatt persze szükségszerűen hibás a térkép, sőt, valamiért a villamosok, trolik eleve nincsenek rajta csak a gyorsvasúti hálózat és a buszok. De mondom, értékeljük most a gesztust!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Csatlakozz az utas-érdekképviseleti klubhoz! 2010.01.16. 21:59:23
Trackback: Nyílt levél a sztrájkoló BKV szakszervezeteknek 2010.01.16. 21:58:59
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Fricy · http://epitos.blog.hu 2010.01.16. 12:49:14
Moszkvicsslusszkulllcs 2010.01.16. 16:07:26
csak hogy egy másféle vélemény is legyen:
A térkép a sztájk 3. napján készült, az ezredik lecsesző e-mail, telefon, politikai egyeztetést követően. Nem belülről indították lelkes kollégák, hanem kívülről érkező, dühödt, felháborodott jelzések után készítették lelketlen és a közlekedéshez kevéssé értő dolgozók nyögvenyelősen, nemszeretem módon.
Az a posztodból is kiderül, hogy térképként elfogadhatatlan ez az ákombákom. Olyan járatok vannak rajta amik nem közlekednek, a közlekedő járatok egy része nincsen rajta, és a térképből nem állapítható meg a járat útvonala, hiperhivatkozás (részletes útvonal, menetrend, üzemidő, satöbbi) nincsen a térképbe beleillesztve.
És még a tervezhetetlenséggel is vitatkoznék, mert fél napra-egy napra előre nagyjából lehet tudni, hogy hány járművel gazdálkodhatnak.
Ami most van, az mind kommunikációs, mind forgalomszervezési szempontból egy nagy nulla.
erminavet · http://kotottpalya.blog.hu/ 2010.01.16. 17:59:23
ti
dr. Oláh Péter Balázs (törölt) · http://www.bkv.hu 2010.01.16. 22:34:17
Nem tudom honnan gondolod, hogy ez nyomásra készül, de a nagy nullával kapcsolatban gyere pár napot velem és megmutatom, hogy alakul ki a nagy nulla.
solesz · www.index.hu 2010.01.21. 11:14:01
részben off:
a közösségi közlekedés sokszor említett előnye az arányaiban jelentősen alacsonyabb környezetterhelés. van esetleg valakinek statisztikája a bkv sztrájk kezdetétől a budapesti levegőminőség változásáról ?
dr. Oláh Péter Balázs (törölt) · http://www.bkv.hu 2010.01.21. 21:10:57