Kötött pálya

vasút, városi közlekedés, út, térkép, utazás - erminavet (Tevan Imre)

Magyar vasút ma

1 város, 1 villamos

Utazás Transzibériába

MD, a mi motorvonatunk

Vasutasok dolgoznak

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2009.11.07. 22:00 erminavet

Újabb városok a villamosgalériában

Az utóbbi idők utazásai nyomán Grazból (vagy akinek úgy tetszik: Grácból), Temesvárról és Aradról is bekerültek képek az 1 város-1 villamos albumba. És a korábban is alkalmazott kis csalással egy nosztalgiavillamos is a valaha önálló Budafok jogán.

2 komment

Címkék: fotó ausztria románia múzeum villamos gépmenet


A bejegyzés trackback címe:

https://kotottpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr11508129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuuk 2009.11.09. 13:29:56

Előre is bocs az offtopicért, de csak most reagálnék egy korábbi bejegyzésre:

kotottpalya.blog.hu/2009/02/23/miert_nincs_nyitva_a_nosztalgiabolt_ha_nyitva_van

Annyira nem komoly az ügy, túléltem, de kicsit zavart. Bementem a Nyugatiban a boltba, 16:15-kor (a kiírás továbbra is változatlan, 16:30-ig vannak nyitva), gondoltam negyed óra bőven elég lesz szétnézni, annyira nem nagy az a bolt.

Ketten voltak bent, az egyik nő igen készségesnek mutatkozott, a másik viszont közölte, hogy öt percem van. Kicsit meglepődtem, de nem szóltam, biztos késik az órám. Később még bemondta, hogy "már csak egy perc", majd hogy "fél perc". Mivel ennyire sürgettek, úgy gondoltam, nem veszek semmit. Elindultam kifelé, de a kevésbé készséges hölgy már félig le is engedte a rolót, úgy kellett átbújnom alatta.

Ránéztem a pályaudvar nagy órájára, pont 16:20-at mutatott. Ha azért dobtak ki, mert ők csak 16:20-ig dolgoznak, (avagy 16:30-kor már le kell zárni a kasszát) akkor miért nem ezt az időpontot írták ki az ajtóra?

Most lehet engem szőrszálhasogatónak hívni, meg kívánhatjátok, hogy ez legyen a világon a legnagyobb problémám, de akkoris zavart, ilyet nem engednék meg magamnak fordított helyzetben.
süti beállítások módosítása