Épp egy hónappal ezelőtt különleges vonat indult Ukrajna nyugati és a Partium északi részére. Az út részben a magyarlakta területek meglátogatását, részben a különleges vasúti pályarészek bejárását célozta. Az érintett kárpátaljai vonalakon ugyanis négysínes, fonódó, azaz egyszerre európai és „szovjet” nyomtávrendszer van. Erről majd a későbbi posztokban részletesen is.
A kétnapos úton a különvonatot a tervek szerint a 17-es számú, címeres Nohab húzta volna, ám a svéd dízelgép műszaki hibája miatt az M61 001-es számú, vöröscsillagos testvér ugrott be.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.