Viszont nyitnak egy új megállót. És mindezt Pesten. Vigyázat, átverés!
A 3-as vasútvonal vége
Megszűnik a rendszeres személyforgalom egy vasútvonalon. A menetrendben néhány éve 3-as számmal besorolt mezőről van szó. Az 5 kilométeres Budapest-Nyugati—Vasúttörténeti Park—vonalon egyik irányba naponta közlekedő négy és visszafelé jövő két vonat azonban remélhetőleg nem fog hiányozni, hiszen helyette a park mellett elhaladó 2-es, esztergomi vonal néhány vonata áll majd meg.
Megálló a víztoronynál
Ehhez egy új megállóhelyet kell létesíteni. Itt tavasztól áll majd meg néhány szerelvény (addig természetesen marad a 3-as vonal), de a félig kész, Vasúti múzeum nevű megállót már tegnap bemutatták az újságíróknak.
Itt lesz a labirintuskorlát
A megálló egyszerű, murvás kiépítésű, de hangosbeszélő és az előírásoknak megfelelő utasvédelmi berendezések vannak, lesznek. (Kerítés a két pálya között, az átjárónál „erre nézek, arra nézek” labirintuskorlát.)
A megálló első vonata és az első utas köszöntése
A Kötött pálya információi szerint még egy ilyen megállóhely költsége is elérheti az 50 millió forintot, de a Vasúti múzeum megálló ennek csak harmadába került, mert takarékoskodtak, például bontott anyagokat építettek be. A pénzt az alapítványi formában működő park, az itt székelő MÁV Nosztalgia Kft. és a MÁV Start adta össze.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Vision 2008.10.29. 22:18:15
ze11 2008.10.29. 22:38:39
Dr Milton 2008.10.29. 22:41:23
Azt már csak halkan említem meg, általában úgy küldik a kocsikat, hogy a legnagyobb forgalomban 2 míg tök érdektelen időpontokban/tehát kevés utas esetén/ 3 kocsival, pedig teljesen tervezhető, hogy mikor vannak többen ill. kevesebben.
Ráadásul reggel 7 és 8 óra között egyetlen vonat megy míg 8 óra után óránkint kettő.
Nehéz kifogyni a problémák felsorolásából, de a másik 'ügy' a Szemeretelepi megálló. Ott van 100 méterre tőle Ferihegy és általában 1 ember száll fel Szemerén és egy le, ergo semmi értelme.
A fél életemet a vonaton töltöm pedig valahol felújított pályán közlekedek, mégis olyan tempoban mintha bizonyos szakaszokon nem lenne sín.
reprocesszor 2008.10.29. 22:41:49
OFF
Egyébként ha már lassúság: ajánlom figyelmedbe a Dombóvár-Gyékényes vonalat, ami villamosított nemzetközi fővonal, ennek ellenére a fejlesztések/karbantartások a lassújelek szaporodásán kívül nem látszik rajta. Dombóvártól Kaposvárig (~30km) 50 perc. Akkor, ha a vonat IC és/vagy nem áll meg sehol:-)! Szóval vannak azért máshol is problémák!
ON
Kukacos 2008.10.29. 22:56:35
Üzeneted fennakadt az automatikus spamellenőrzésen. Ha mégis el akarod küldeni, lépj be és próbáld meg újra!
Kukacos 2008.10.29. 22:57:08
asdf 2008.10.29. 23:13:18
Az iskolás csoportok utazhatnak siemens desiron a múzeumba. Az utazóknak marad a nosztalgiadöcögés Eszetrgomig. És milyen érdekes lesz ennek a keveredése. :-)
Zozi 2008.10.29. 23:35:41
Lencsetisztító 2008.10.29. 23:37:43
ruba 2008.10.29. 23:41:41
Martian (törölt) 2008.10.30. 00:11:56
:)))
attila 2008.10.30. 00:53:01
szimmetrikus rántotthús 2008.10.30. 01:29:17
GergőÁron (törölt) 2008.10.30. 01:45:42
Most így viszont a Park forgalmát lehet megdobja, szerintem rendesen megnöveli az onnan bejárók hajlnadóságát arra, hogy egyszercsak felkeressék a parkot, azzal, hogy most ez nekik hirtelen tök útba esik.
Kíváncsi vagyok, mit mutat persze majd a valóság...
asdf 2008.10.30. 07:03:28
100 eve Budapest Veresegyhaz gozossel 1 ora volt...
Ma lepukkant GANZ buntetessel 1 ora...
nem az a baj, hogy sok helyen megall, hanem hogy nem megy es egy palyan nem megy....
A tav 27km :)
ivi 2008.10.30. 07:47:02
Lehet, hogy -mégha csak két megálló erejéig is- konzerdobozt kell csinálni ebből a járatból is. Nehogymár nagyon jól érezzék magukat az utasok.
Marci 2008.10.30. 07:59:03
:)
luy 2008.10.30. 08:41:46
Én inkább azt nem értem, minek van olyan vonat, ami nem áll meg pl. Ürömön, hiszen utána Solymáron vagy Pilisvörösváron áll jó pár percet, így nem nyer semmit a megálló kihagyásával.
AkaWolf 2008.10.30. 08:50:26
féligvakbányaló 2008.10.30. 09:17:28
bocs nem tudtam kihagyni.
Geyza 2008.10.30. 09:24:39
De a tlnyen nem változtat, hogy a MÁV, nevezzék akárhogy is, sz@r.
Nem a megállóval van baj, hanem hogy a 120-ra képes Desiro-k 40-el döngetnek naphosszat a szántóföld minőségű pályán.
Épp tegnap olvastam, hogy anno 1963-ban a Keltitől Miskolcig a Borsod-expressz 2 órás menetidővel közlekedett, ótvar Bbmot dízel motorkocsikkal. Ma pedig ugyanennyi a menetidő, csak eltelt 45 év - ébresztő emberek, ki kéne rúgni már a sínek közeléből az egész ÁV-bagázst! A világ észrevétlenül (?) elment mellettük!
nyekkmacsek 2008.10.30. 09:51:51
nosztalgiavonatról még senki nem hallott ???
:-)))))))))
Terry Benedict 2008.10.30. 09:56:09
Elgondolkodtató, hogy a GYSEV nyereséges. Nem is jár vonat minden zergebaszta településre.
digimama 2008.10.30. 10:02:57
Én kocsival járok, és tervezhetetlen az átjárás Óbudáról Békásra, mert sorompó biztosítja az esztergomi vonatot, nincs felül és aluljáró, pedig most egyre épülnek ott a házak..., lakóparkok.
macilaci 2008.10.30. 10:07:44
töfff 2008.10.30. 11:29:39
A GYSEV még most úgy ahogy nyereséges de már a MÁV-nál is tapasztalható folyamatok elindultak, szóval a bezzegvasút már nem bezzegvasút. Egy nagy 0. A 8as vonal nincs térközösítve a vonal egy része most is 100as. A 15ösre 2005re azt ígérték már, hogy 120al mennek a vonatok. ma 60-80. 5-6 tehervonat lesz. Ma kettő. Az osztrák vonalai alá a tartomány adja a pénzt ott ütemes menetrend van sokszor óránként megy a vonat. Sopron-Győr között egy nagy 0 amit művelnek. Osztrák részen még a "zergebaszta" településeknél is megáll a vonat. Ott megkövetelik, sőt újabb megállóhely nyílik. Nálunk csak a leépítés megy. Átadjuk a személyszállítást a Volánoknak. Pontatlanul, koszosan közlekednek a vonatjaik.
Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2008.10.30. 12:16:39
writer 2008.11.05. 21:57:22
Jack The Lad · http://jacklad.uw.hu 2008.11.17. 14:17:45
kisvasutas 2008.12.05. 23:21:39
Ennyit mindenki kibír...
Ha meg nem, az ne üljön vonatra, és megvan a megoldás!!!