Jenő, akiről már hallottunk, azóta boldog apa, ezúttal a csarnokba igyekezett, úgyhogy jöjjön most a jó pont után egy rossz a BKV-nak.
Több utastársammal már egy ideje várakoztunk a Deák téren a villamospótló megállójában. 149-es buszra vártunk és nagy örömmel vettem észre, hogy hétközben 249-es jelzésű buszok is mennek a Fővám tér felé, pontosabban az utóbbi csak addig, és így 5 percenként lehetne buszra szállni.
Negyedóra várakozás után gondoltam, megkérdezem, hogy van-e valami baj, mert akkor más utat, mondjuk metrót választok a nagycsarnok felé. Odamentem a sofőrok melegedőjéhez, ami szerintem egy ilyen forgalmas helyen minimum utastájékoztató is kéne, hogy legyen. Egy alacsony bajszos fickóval beszéltem, ő teljesen másik irányba mutatott, hogy ott áll bent a busz. Először nem is értettem, mert a 4/16-os busz megállóján kívül még három 149-es busz vesztegelt a Deák téren. Mondtam, hogy oké, ez így rendben is van, de miért nem jön több mint negyed órája, amikor hála az új 249-esnek, ötpercenként kéne, hogy legyen busz.
Erre ő azt mondta, hogy mi a f@szt csináljon, erre én, hogy utastájékoztasson, és ne így beszeljen velem, erre meg cifrázott valamit, és becsapta a melegedő ajtaját, még dúlt-fúlt és legyintgetett nekem. Természetesen az esetről a BKV ügyfélszolgálatán panaszt tettem, amit minden ilyen esetben meg fogok tenni, mert a vonal másik végén a világ legkedvesebb diszpécserei kérnek elnézést bárdolatlan kollégáik nevében. Javaslom mindenkinek.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: web 2018.01.12. 13:32:44
Trackback: web 2018.01.12. 13:32:09
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.02.09. 16:27:23
A panasztevést???
Attól még nem indul a busz előbb.
Sajnos.
csandi 2008.02.09. 17:08:34
Zsolt 2008.02.09. 17:10:19
János · http://janoszen.hu 2008.02.09. 17:29:45
kukac 2008.02.09. 17:41:07
cuidado llamas 2008.02.09. 17:56:25
gabest1 2008.02.09. 18:06:39
Luui 2008.02.09. 18:25:32
v0m1t 2008.02.09. 20:00:25
mekkora egy hisztis ribanc vagy, fiam :/
kama3 2008.02.09. 20:02:34
hdani 2008.02.09. 20:04:48
dr. Oláh Péter Balázs (törölt) · http://www.bkv.hu 2008.02.09. 20:06:39
Darth Revan 2008.02.09. 20:39:16
Nem tudom, hogy felveteli kovetelmeny-e, vagy specialis kepzesen esnek at ezek a szerencsetlenek, de a dublini buszsofornel kocsogebb fajtaval meg nem talalkoztam.
Tyrael 2008.02.09. 20:44:03
erre lenne megoldas, hogy az ajto mindket oldalan van 1 stop gomb, amire az van kiirva, hogy a megalloban csak ezzel nyithato az ajto.
mint mar tobbszor volt szeremcsem tapasztalni, az sajnos csak dekoracios szerepet tolt be.
ha mar bent all a busz a megalloban nem tudod kinyitni belulrol az ajtot, csak abban bizhatsz, hogy a sofor manualisan nyit(nem szokott, illetve az utasteret alltalaban nem is figyeli).
Tyrael
dr. Oláh Péter Balázs (törölt) · http://www.bkv.hu 2008.02.09. 20:47:37
Utálom a BKV figyelőt 2008.02.09. 20:54:29
"Leszállási szándékát kérjük idejében jelezze" tudod van még ilyen tájékoztató matrica ha lenem tépték.
Csé 2008.02.09. 21:06:58
De mikor felérek csak álldogál. Eltelik 5 prc, mögé érkezik a következő busz. Dudál neki, a balfék nyitott ajtókkal elindul, de csak a megállóba engedi be a követő buszt. Egy perc tökölődés, majd a követő busz kielőz, s elhúz mellettünk. Én előre megyek okoskához, hogy miért nem szól, hogy ő nem megy. Majd ordibálok vele. Miután súlyos testi fenyegetéssel rábírom, azt mondja: 5 perc múlva indul. Menetrend szerint. Nem vertem meg. Qrva BKV.
ittélni 2008.02.09. 21:23:18
ZBR 2008.02.10. 00:34:42
csandi 2008.02.09. 17:08:34 >>> Te vagy felháborodva? Legalább ne reklámozd ennyire a hülyeségedet!
Poszthoz:
Nos, az említett végállomáson nem csak BKV-sok melegednek, hanem VT-Transmannosok is (47-49V). Könnyen lehet, hogy ő volt a bunkó. De az is lehet, hogy a kedves panaszos. Mondjuk esetleg nem köszönt, számonkérően sipítozott, hogy most neki legyen ott busz, esetleg fölényesen "AZ ISTENY"-ként állította be magát és szerencsétlen (épp rövidke pihenőidejét töltő sofőrt vegzálta, aki nem utastájékoztatni van ott).
Amúgy soha nem értem azokat, akik a kettes pótlása miatt balhéznak! Aki járt már ott, tudja, hogy mennyire szét lett bombázva az egész környék. Ezek után, mit vár? Menetrend szerint jön szépen 5 percenként a busz, stb. NE! Keressen másik eljutást, jobban jár!
Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2008.02.10. 16:12:17
Már bocs, de nem kötelezhető az utas, hogy mindennek járjon utánna, ill. azt sem hinném, hogy neki kell köszönni, mert ő nem alkalmazott, hanem egy olyan személy, aki fizet a szolgáltatásért.
Nem seggnyalásról írok én itt (másik véglet), hanem arról, hogy ha van egy menetrend, akkor azt minél jobban be kéne tartani, de ha nem pár perces eltérés van a menetrendtől, akkor illene tájékoztatni az utasokat, hogy miért is történt ez, bár itt, a végállomásról van szó, ahol több busz is áll egymás mögött, vagyis a menetrend tartható lett volna (szó sem volt műszaki hibás buszról).
Végtére csak annyit, hogy el lehet figyelmesebben olvasni bejegyzést, mert egy szó sem esett a BKV buszvezetőkről, csak a BKV-ról, mert ő kötötte meg a szerződést a Nográd Volánnal, és nem az utas tette meg, vagyis jó helyre panaszkodott, csak az a gond, hogy szinte semmit sem ér el ezzel, mert még a munkáját rosszúl végző BKV dolgozótól kap panaszt a cég, akkor sem vál meg tőle, pedig jó lenne, ha ő tőle megvonnák a fizetést, és az kapjon, aki minél jobban teljesít az utasok (mint "csoport") szemszögéből.
ZBR 2008.02.14. 00:11:51
Nem ebben az országban él? Ne haragudj, de attól, hogy fizet, tájékozódnia kell! Sajnos enélkül nem megy a tömegközlekedés, sehogyan sem!
Be kéne, be kéne, szerinted a BKV-nál mire nézik a napot?! Igyekeznek betartani a menetrendet, de szerinted a Fővám téren lévő őskáoszban ez hogy sikerülhet? Így!
Azért mert több busz áll a végállomáson, még nem lesz tartható a menetrend! A műszaki pihenő, ill. az az aprócska tény, hogy nem azonos vonal buszairól van szó, talán módosít a helyzeten...
Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2008.02.16. 17:49:25
A tájékozódással én egyetértek, de hozzá tájékoztatni is kéne az embereket, és nehogymár egy - két - szolgáltatásért fizető - ember menjen utánna érdeklődni, ha egyszerűen ki lehet szólni az embereknek, hogy miért is nem indul el a busz. Érdekes módon, találkoztam olyan buszvezetőkkel, akik tájékoztatták is az embereket, hogy ez a busz, nem indul, és sajnos nincs rá remény, hogy a következő 2 - 3 buszjárat is elinduljon. Ez konkrétan egy nyár este történt, Újpest Városkapuban, a 122 Gy végállomásán (akkor még híre sem vol annak, hogy a Volánbuszok járatainak egy része onnan is indul). Lehet, hogy akkor én voltam süket, de nem hallottam egy utastól sem, aki lehordta volna a buszvezetőket.
Ugyancsak 122 Gy: itt azt nem értem, hogy a Tímár utcánál, a 96 Gy mögött áll meg (ajtókat is kinyitja), és szinte egyszerre indul, akkor miért nem tudja beelőzni, ha a Váci úton csak az az egyetlenegy megállója van neki. Persze ezt már láttam továbbcifrázva, mikor a 96 Gy járat buszai előzték meg a 122 Gy-t. Egy szót sem lehetett hallani, hogy műszaki hibás a busz, bár akkor még megoldást is jelente az, hogy a Tímár utcai megállóban, a 96 Gy/104-re várjanak az utasok, ha azzal sokkal hamarabb érkeznének a metróhoz (bár akkor a "heringdoboz-effektus" még inkább érzdőni fog a buszon).
Persze a műszaki hibás buszról annyit, hogy az egyik Alfa Localo ajtajával probléma volt, de a vezető közölte is az utasokkal, ahogyan csak tudta (persze csak szóban, a hangosbemondón át, mert nem volt nála semmi papír + ragasztószalag). Ekkor sem hallottam k*rva anyazást, a buszvezetőre. Oké, ez Nográd Volán alvállalkozója, és 30-as vonalon történt, amit BKV is üzemeltet, bár ott, érdekes módon, az IK 260-as buszokkal tudják tartani a menetrendet, az újabb buszok rendszerint késnek, hiába ugyanakkora a forgalom.
Én erre értettem, bár a fentebb említett őskászról is szólni kéne, mert nem minden utasnak van napi rutinja benne, bár ahogy látom, akkor jobban járnának, ha a Deáktól metróznak, a Kálvin térre, és onnan szépen elgyalogolnak a Fővám térre.
kinnfentes 2008.02.25. 11:45:16
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal