Kötött pálya

vasút, városi közlekedés, út, térkép, utazás - erminavet (Tevan Imre)

Magyar vasút ma

1 város, 1 villamos

Utazás Transzibériába

MD, a mi motorvonatunk

Vasutasok dolgoznak

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2009.11.06. 18:00 erminavet

Távozik Regőczi az Arrivától

Még fél évig sem volt a brit Arriva tulajdonában álló Eurobus Invest Közlekedésfejlesztési Zrt. vezérigazgatója Regőczi Miklós, aki korábban a BKV vezérigazgató-helyetteseként vált ismertté. Több forrásunk is megerősítette, hogy a multinacionális buszüzemeltető igazgatósága nemrég a vezérigazgató leváltásáról döntött.

Néhány nappal ezelőtt Regőczi korábbi cége, a BKV feljelentést tett egy olyan ügyben, amelyben két cég több mint hárommillió forintot vett föl tanácsadás címén, ám a munkavégzés bármilyen látható eredménye nélkül, derült ki a közlekedési vállalatnál végzett vizsgálatból. Ezeknek a megbízási díjaknak a zömét Regőczinek végzett személyes tanácsadás címén nyújtották.

Fotó: Barakonyi Szabolcs

 

Regőczi Miklós a közlekedési céget felügyelő szocialista főpolgármester-helyettes, Hagyó Miklós égisze alatt kinevezett Antal Attila–Balogh Zsolt-féle BKV-felsővezetés része volt 2007 elejétől 2008 őszéig. A már regnálása alatt is botrányról botrányra bukdácsoló (majd távozása után számos kipattanó kínos ügyben érintett) menedzsmenten belül Regőczi eleinte a kommunikációért felet, majd megkapta az értékesítési területet és a vezérhelyettesi beosztást. Regőczi BKV-s szereplése előtt a helyi politikában és közlekedési vállalkozásokban vett részt.

Az Arriva csoport Magyarországon még nem igazán ismert. Az Eurobus Zrt. megvásárolta ugyan a VT-Transman 49%-át, de a szerződéses, helyi és helyközi járatokat működtető Transmant ezidáig szinte kizárólagosan az 51%-os tulajdonos, a Videoton Holding irányította, így Regőczinek elsősorban nem a magyarországi, hanem például a szlovákiai ügyek irányításában volt szerepe. A tőkeerős Arriva-csoport azonban nem titkolja, hogy ennél jelentősebb szerepre vágyik Magyarországon. Ezentúl Regőczi nélkül.

10 komment

Címkék: szlovákia busz karrier egyesült királyság városi közlekedés


A bejegyzés trackback címe:

https://kotottpalya.blog.hu/api/trackback/id/tr141505261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fourgee 2009.11.06. 19:04:04

Offtopic: London közlekedésében több cég vesz részt, nem egy cég kezében van mint itthon. Ezen cégek egyike az Arriva.
Kíváncsi vagyok hogy ők milyen fantáziát látnak egy olyan piacban, ahol a távolsági buszokon elfogadott hogy zsebre dolgozik egy csomó sofőr, ahol a közlekedési cégeknél hihetetlen összegű végkielégítések vannak, és ahol a fővárosban lincshangulat alakul ki azon a járaton, ahol csak az első ajtónál lehet, jegyet vagy bérletet bemutatva felszállni, és csak a középső ajtónál lehet leszállni...

Arra is kíváncsi lennék, hogy milyen fantáziát lát ez a cég a jelenlegi korrupt rendszert fenntartó vezetőkben...

Nem csak a cég pénzét kellene idehozni, hanem az ottani mentalitást is; a gyakorlattal rendelkező brit vezetőket, a nagyzsebű magyar vezetők helyett.

Ja, arra lennék kíváncsi, hogyha Londonban az elektronikus utazási kártyával (Oyster) vásárolva 270 forint !!!! (0,9 font, azaz 90p) egy "buszjegy", akkor hogyan hozzák ki a 2000 fontos buszvezetői fizetést (kb. 600 ezer forint, megkérdezem az ismerőseimet hogy ez mennyi nettóban, de nincs az a brutális mértékű adózás mint itthon).
Ja, ráadásul a buszos utazásnál van egy napi limit, 1 nap 3 fontnál többet (900 forint) nem húz le a rendszer, tehát gyakorlatilag 3 buszjegyet fizet az ember, onnantól kezdve aznap a többi utazása ingyen van...
Szerintem a BKV ezt a kedvezményrendszert sem akarja bevezetni, mert úgy kevesebb pénz jön össze a végkielégítésekre...

Most azt akartam mondani, hogy kíváncsi vagyok hogy az Arriva ezen a piacon mit tud alkotni, aztán rájöttem, hogy mivel magyar vezetőket alkalmaznak, akik benne vannak a politikai életben is, ezért itthon ez sem lesz más cég, mint a többi...

Szervátültetés 2009.11.06. 21:33:39

Csak tudnám minek kell ezt a vállalhatatlan figurát reklámozni?

erminavet · http://kotottpalya.blog.hu/ 2009.11.06. 21:36:29

@Szervátültetés: Nem tudom, ki vagy, de ha megüt a guta, kirúgnak, vagy valami hasonló szar történik veled, szívesen írok rólad.

ti

Saga 2009.11.06. 22:37:43

@fourgee:
Naja. London más univerzum. Kapuk a metrónál. Mágnescsíkos jegyek. Zónák és szolgáltatói verseny. A vonatok egy vágányon akár 2 percenként járnak pontosan és gyorsan. A metrokocsik szűkebbek, de emiatt kisebb alagutakat kell fúrni és olcsóbb az építés, ergo sok a lyuk a föld alatt.
A mozgólépcsőn jobbra kell állni és el kell engedni a gyorsabban haladni akarókat és erre figyelmeztetnek is.
Dehát ott más a morál és az ellenőrzés.

Mi hagyjuk a szavazatainkkal, hogy a maszoposok, szadeszesek és fityeszesek szénné lopják magukat és mindent telerondítsanak.

Tessék programokat olvasni és arra szavazni aki megérdemli. Ha nincs ilyen tessék alapítani ilyen pártot...

Iustizmord 2009.11.06. 23:04:46

londonban nem van blicelés. de bunkó ellenőrök se. bármelyiket bizalommal kérdezem, ás bármelyik tud is válaszolni. udvariasan. noháááát...

raskolnikoff 2009.11.07. 01:43:03

Gondolom ti sem tudtátok, hogy milyen hihetetlenül sokat ér egy kommunikációs diploma a Kodolányiról. A sokoldalúság és a mindenben való alapos tájékozottság nem repíthette volna ilyen magasra a faszit.

Most hogy távoznia kell az Arrivától, valszeg a Malévnál vagy a Mávnál fog kikötni - ezt még talán nem döntötte (döntötték - na kik???) el. És ott folytatja, ahol abbahagyta.

Én a Gulagra küldeném. Ott lefagyna a képéről az az ellenállhatatlan mosolya.

pityer 2009.11.07. 05:22:07

Nem csak nyugaton, keleten, Szentpéterváron is kb 70 forint a metrójegy, és amíg lent vagy, addig korlátlanul átszállhatsz, és akár egész nap utazhatsz. A mozgólépcsőn ott balra kell igazodni (vajon miért?), ha nem teszed, a mögötted álló betol a helyedre. Csak kamilláztam.
Remélem, hogy az ilyen regőczi féle férgek hamarosan megtudják, milyen érzés zacskót ragasztani és reggelenként a közös bilibe üríteni...

Picitures doktor 2009.11.07. 11:49:32

@Saga: Már megalakult.Szebb jövőt.

Picitures doktor 2009.11.07. 11:52:16

@raskolnikoff: Nem ellenállhatatlan,hanem ocsmány.Ez kifejezetten a :Kinyalhatjátok a seggem,parasztok-című mosoly.
süti beállítások módosítása