Még fél évig sem volt a brit Arriva tulajdonában álló Eurobus Invest Közlekedésfejlesztési Zrt. vezérigazgatója Regőczi Miklós, aki korábban a BKV vezérigazgató-helyetteseként vált ismertté. Több forrásunk is megerősítette, hogy a multinacionális buszüzemeltető igazgatósága nemrég a vezérigazgató leváltásáról döntött.
Néhány nappal ezelőtt Regőczi korábbi cége, a BKV feljelentést tett egy olyan ügyben, amelyben két cég több mint hárommillió forintot vett föl tanácsadás címén, ám a munkavégzés bármilyen látható eredménye nélkül, derült ki a közlekedési vállalatnál végzett vizsgálatból. Ezeknek a megbízási díjaknak a zömét Regőczinek végzett személyes tanácsadás címén nyújtották.
Regőczi Miklós a közlekedési céget felügyelő szocialista főpolgármester-helyettes, Hagyó Miklós égisze alatt kinevezett Antal Attila–Balogh Zsolt-féle BKV-felsővezetés része volt 2007 elejétől 2008 őszéig. A már regnálása alatt is botrányról botrányra bukdácsoló (majd távozása után számos kipattanó kínos ügyben érintett) menedzsmenten belül Regőczi eleinte a kommunikációért felet, majd megkapta az értékesítési területet és a vezérhelyettesi beosztást. Regőczi BKV-s szereplése előtt a helyi politikában és közlekedési vállalkozásokban vett részt.
Az Arriva csoport Magyarországon még nem igazán ismert. Az Eurobus Zrt. megvásárolta ugyan a VT-Transman 49%-át, de a szerződéses, helyi és helyközi járatokat működtető Transmant ezidáig szinte kizárólagosan az 51%-os tulajdonos, a Videoton Holding irányította, így Regőczinek elsősorban nem a magyarországi, hanem például a szlovákiai ügyek irányításában volt szerepe. A tőkeerős Arriva-csoport azonban nem titkolja, hogy ennél jelentősebb szerepre vágyik Magyarországon. Ezentúl Regőczi nélkül.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
fourgee 2009.11.06. 19:04:04
Kíváncsi vagyok hogy ők milyen fantáziát látnak egy olyan piacban, ahol a távolsági buszokon elfogadott hogy zsebre dolgozik egy csomó sofőr, ahol a közlekedési cégeknél hihetetlen összegű végkielégítések vannak, és ahol a fővárosban lincshangulat alakul ki azon a járaton, ahol csak az első ajtónál lehet, jegyet vagy bérletet bemutatva felszállni, és csak a középső ajtónál lehet leszállni...
Arra is kíváncsi lennék, hogy milyen fantáziát lát ez a cég a jelenlegi korrupt rendszert fenntartó vezetőkben...
Nem csak a cég pénzét kellene idehozni, hanem az ottani mentalitást is; a gyakorlattal rendelkező brit vezetőket, a nagyzsebű magyar vezetők helyett.
Ja, arra lennék kíváncsi, hogyha Londonban az elektronikus utazási kártyával (Oyster) vásárolva 270 forint !!!! (0,9 font, azaz 90p) egy "buszjegy", akkor hogyan hozzák ki a 2000 fontos buszvezetői fizetést (kb. 600 ezer forint, megkérdezem az ismerőseimet hogy ez mennyi nettóban, de nincs az a brutális mértékű adózás mint itthon).
Ja, ráadásul a buszos utazásnál van egy napi limit, 1 nap 3 fontnál többet (900 forint) nem húz le a rendszer, tehát gyakorlatilag 3 buszjegyet fizet az ember, onnantól kezdve aznap a többi utazása ingyen van...
Szerintem a BKV ezt a kedvezményrendszert sem akarja bevezetni, mert úgy kevesebb pénz jön össze a végkielégítésekre...
Most azt akartam mondani, hogy kíváncsi vagyok hogy az Arriva ezen a piacon mit tud alkotni, aztán rájöttem, hogy mivel magyar vezetőket alkalmaznak, akik benne vannak a politikai életben is, ezért itthon ez sem lesz más cég, mint a többi...
Szervátültetés 2009.11.06. 21:33:39
erminavet · http://kotottpalya.blog.hu/ 2009.11.06. 21:36:29
ti
Saga 2009.11.06. 22:37:43
Naja. London más univerzum. Kapuk a metrónál. Mágnescsíkos jegyek. Zónák és szolgáltatói verseny. A vonatok egy vágányon akár 2 percenként járnak pontosan és gyorsan. A metrokocsik szűkebbek, de emiatt kisebb alagutakat kell fúrni és olcsóbb az építés, ergo sok a lyuk a föld alatt.
A mozgólépcsőn jobbra kell állni és el kell engedni a gyorsabban haladni akarókat és erre figyelmeztetnek is.
Dehát ott más a morál és az ellenőrzés.
Mi hagyjuk a szavazatainkkal, hogy a maszoposok, szadeszesek és fityeszesek szénné lopják magukat és mindent telerondítsanak.
Tessék programokat olvasni és arra szavazni aki megérdemli. Ha nincs ilyen tessék alapítani ilyen pártot...
Iustizmord 2009.11.06. 23:04:46
raskolnikoff 2009.11.07. 01:43:03
Most hogy távoznia kell az Arrivától, valszeg a Malévnál vagy a Mávnál fog kikötni - ezt még talán nem döntötte (döntötték - na kik???) el. És ott folytatja, ahol abbahagyta.
Én a Gulagra küldeném. Ott lefagyna a képéről az az ellenállhatatlan mosolya.
pityer 2009.11.07. 05:22:07
Remélem, hogy az ilyen regőczi féle férgek hamarosan megtudják, milyen érzés zacskót ragasztani és reggelenként a közös bilibe üríteni...
gyutyka 2009.11.07. 09:13:21
Picitures doktor 2009.11.07. 11:49:32
Picitures doktor 2009.11.07. 11:52:16